Wat is het meest beschamende qua horlogerie wat je hebt gedaan

Voor de insiders…

3 likes

Mijn horloge nét na een complete revisie terug van de horlogemaker. Diezelfde dag wilde ik er nog wat foto’s van maken. Maar in mijn onhandigheid liet ik het vallen en niet zo maar op de grond. Nee, in die ellendige convectorput, die de vorige bewoners van ons huis hebben laten maken, lang geleden.:astonished::weary: Tot overmaat van ramp kreeg ik het horloge slechts met grote moeite weer uit die put. Meteen maar weer terug naar de horlogemaker. Schade viel uiteindelijk gelukkig heel erg mee. Het horloge was kennelijk ‘gunstig’ gevallen. :sweat_smile:

4 likes

Nogal.

Nooit.

7 likes

Ooit van een Speedy Reduced (die ik nieuw kocht) de bezel afgewipt, God knows why.
Vervolgens proberen terug te plaatsen en met secondelijm vastgeplakt :flushed:

9 likes

In 1 woord: waarom? :see_no_evil: :shushing_face: :rofl:

:scream:

Klopt. Er komt een oud verhaal terug in mijn hoofd. Midden jaren '80 kwam er in ons Limburgse dorp een Marokkaanse familie wonen. Dat was indertijd een unicum. De oudste zoon was 19 en wilde graag voetballen. Probleem: hij sprak alleen Frans (en wellicht Arabisch, maar daar had hij ook weinig aan). De voetbalclub had hem er graag bij, maar hoe communiceer je met iemand die alleen Frans spreekt? Men bracht hem in contact met een A-speler met Frans in zijn pakket, maar een 19-jarige moet naar de senioren. Had Blauwbeer, die in het 6e elftal voetbalde, niet toevallig Frans in zijn vakkenpakket? En zo leerde ik Hassan kennen en kreeg het zesde elftal een pingelaar met een hard schot in het team. Ik werd zo min of meer zijn officieuze begeleider.
Kennelijk had een speler van ons team ook een woord Frans gehoord. En op een gegeven moment riep die hard naar Hassan: “DERRIĖRE” waarmee hij wilde aangeven dat de bal terug moest worden gespeeld. Waarop onze linkshalf hard riep: “nee man, derrière is dít” en wees op zijn kont.

Enfin, de rest is geschiedenis. Hassan leerde Nederlands en vertrok na een jaar naar een beter team. Blauwbeer stopte op zijn hoogtepunt in het 6e elftal en de club bracht jaren later de beste speelster ter wereld voort, die reclame maakt voor Zinzi-horloges. Maar dat is een ander verhaal.

26 likes

De datum verzet tussen 9pm en 3am.

Elke maand op dezelfde dag word ik er aan herinnerd :disappointed:

3 likes

That did not turn out well did it? :sweat_smile:

Haha, mooi verhaal :laughing:

1 like

Waar heb je deze nato gekocht😍 of kreeg je die erbij?

Haha, ik las: "In 1 hond: waarom?"
Waarom? Omdat ik net @hondersotto had zien discussiëren over Rico Verhoeven…
Relevant? Ach…

1 like

Cheapest nato straps; zoals gezegd spijt want hij stond héél mooi!!! :flushed:

1 like

Zag hem echt niet aankomen blauwe beer: respect!:sunglasses:

1 like

Kan ik me iets bij voorstellen. Wat is het model trouwens? Kan deze nergens online vinden wat betreft afbeeldingen. Kan het zijn dat het een re-dial is?

Niet om het er in te wrijven maar ja, ik vind dit een bijzonder geslaagde combi :slight_smile:

1 like

Je bent jong en je verveelt je :joy:

1 like

Nee, natuurlijk niet, duhhh. Dan beschadig je de boel.:joy:

1 like

Ieder zijn fetisj :smile:

1 like