Wat is je duurste horlogeband?

Misschien draagt hij lekker maar ik vind de sluiting niet mooi, veul te groot naar mijn mening.

Dan is de sluiting van mijn CW met ratchetfunctie toch een stuk netter. plaatje volgt.

Mijn duurste band was voor mijn Sinn, de fine link en ik meen zo een 300 pond te hebben betaald.

1 like

De bracelet van m’n IWC (gekocht op leer) was los iets van €1100. Gelukkig voor een veel nettere prijs tweedehands kunnen kopen van een forumlid, maar nog steeds met ruime afstand m’n duurste band.

1 like

Ik heb de originele gehad, maar toen op een PO in 22mm.
Tweedehands gekocht voor iets van €100,- meen ik.
Nieuw is inderdaad absurd duur, al zit er wel veel meer verschil tussen rubber en rubber dan je zou denken… :blush:

Ik had zo’n Zealande een tijdje terug hier op het HF kunnen kopen voor een heel schappelijk prijsje.
Niet gedaan, stom.

1 like

:joy::joy::joy: …gast! Haha.

Maar ûh, 250 euro lijkt inderdaad een tikje veel. Kan het zijn dat er ook wat ijzerwaar bijzit? De sluiting past weliswaar op de meeste stalen banden, maar niet altijd zonder een apart linkje aan weerszijde. Die kosten ook geld. Heb wel eens een opsomming van onderdelen voor een oude Speedy-band voorbij zien komen, die ook boven de 200 euro uitkwam.

Aangezien @Jaroen hier schrijft:

Neem ik in zijn geval aan dat het niet alléén de kosten van sec de sluiting betreft, ondanks dat 'ie dat wel suggereert in zijn 250-euro bericht.

Hmmm. :thinking:

Ps De duurste die ik momenteel heb liggen? Staat te koop: Voor weinig! :sunglasses:

Mijn Connie C-Shape op leer gekocht en daarna voor €250,- deze originele, gebruikte en erg gewilde, brick bracelet erbij aangeschaft. Een rib uit mijn lijf, maar die band maakt hem voor mij wel helemaal af

17 likes

Mooie aankoop! Doet hem goed die band!

Ik heb, tegen beter weten in, bij Omega opgevraagd wat de Staal-Sedna gouden band voor m’n Globemaster me zou kosten.

What was I thinking 🥵

5k,… ik heb niet toegehapt.

6 likes

Nog niet ?

2 likes

5k? Kreeg je dan de Globemaster er gratis bij?

Wel een supergave band bij een meer dan mooi horloge!

1 like

5K voor alleen de band???

Voor 6900 koop je hem nieuw op die bracelet :smiley:

2 likes

10.300 EUR. Tikje meer.

1 like

Misschien loop ik er ooit eens tegen aan. Maar 5 k voor een band,…
Misschien eens als een setje.

Ik bedoel maar…

Daarom altijd direct op de duurste band kopen en daarna een lederen erbij. Andersom is altijd duurder.

1 like

Oke…

Koop ik hem liever bij Burger , gewoon nieuw 6900

2 likes

Was ook mijn ervaring met een JLC MGT band…
Auw. Mijn portemonnee weent nog als ie eraan terugdenkt.

1 like

Dat verbaast me niet. Maar waren die dure straps wel gecertificeerd dan? Want dan gaat er zeker iets niet goed in de keten…

1 like

Ik meen iets van €600 excl. verzendkosten en omdat ik hem graag wilde proberen. Aansluitend nog menigeen hier op HF plezier van gehad trouwens. :smiley::+1:

1 like

Ik denk aan de reder Onassis, die had op zijn jacht barkrukken overtrokken in wit soepel leder. Zou van de voorhuid van walvis zijn. :rofl:
Zo kon hij aan bezoekers vragen hoe het voelt om zo dicht bij de grootste lul ter wereld te zitten?

2 likes

Van de banden die ik los gekocht heb, is de 1479 band van de Speedmaster toch wel de duurste. Fijne band wel.

3 likes

Groeten van zijn broertje op een Ko band

6 likes

Heb wel eens gehoord dat ze nijlpaarden gebruiken om de hagedis mooi egaal plat te krijgen…
Gehoord dus hé!
:thinking:

9 likes