De bracelet van m’n IWC (gekocht op leer) was los iets van €1100. Gelukkig voor een veel nettere prijs tweedehands kunnen kopen van een forumlid, maar nog steeds met ruime afstand m’n duurste band.
Ik heb de originele gehad, maar toen op een PO in 22mm.
Tweedehands gekocht voor iets van €100,- meen ik.
Nieuw is inderdaad absurd duur, al zit er wel veel meer verschil tussen rubber en rubber dan je zou denken…
Ik had zo’n Zealande een tijdje terug hier op het HF kunnen kopen voor een heel schappelijk prijsje.
Niet gedaan, stom.
Maar ûh, 250 euro lijkt inderdaad een tikje veel. Kan het zijn dat er ook wat ijzerwaar bijzit? De sluiting past weliswaar op de meeste stalen banden, maar niet altijd zonder een apart linkje aan weerszijde. Die kosten ook geld. Heb wel eens een opsomming van onderdelen voor een oude Speedy-band voorbij zien komen, die ook boven de 200 euro uitkwam.
Mijn Connie C-Shape op leer gekocht en daarna voor €250,- deze originele, gebruikte en erg gewilde, brick bracelet erbij aangeschaft. Een rib uit mijn lijf, maar die band maakt hem voor mij wel helemaal af
Ik denk aan de reder Onassis, die had op zijn jacht barkrukken overtrokken in wit soepel leder. Zou van de voorhuid van walvis zijn.
Zo kon hij aan bezoekers vragen hoe het voelt om zo dicht bij de grootste lul ter wereld te zitten?