Hier is maar één passend reactie op:
You can’t argue with stupid
Oftewel: vriendelijk (en heel begripvol) knikken en doorlopen…
Hier is maar één passend reactie op:
You can’t argue with stupid
Oftewel: vriendelijk (en heel begripvol) knikken en doorlopen…
Water lest de dorst ook beter dan bier.
Zo topic kan dicht
En dat komt nog wel van Hertogjan!
Klopt, maar tikt niet😀.
Laat ik het zo stellen: M’n ouders leven niet meer, en ik had er goed geld voor over om m’n moeder nog eens hoofdschuddend aan de tafel te zien zitten wanneer ik weer een nieuw horloge had gekocht. Vader is al zo lang geleden, die heeft de hobby nooit meegemaakt bij me.
Hoe dan ook, koester dat soort interacties. Je zal er nog eens aan terug denken.
Elke stad in het land heeft drie vierkante kilometer historisch centrum met daar omheen de helaasheid der dingen in de vorm van vinex-wijken, bloemkool-buurten, vervallen graffiti-reut en industrie-dozen. Om maar te zwijgen van jaren 70 flats. De pretentie dat je elders niet in een Vinexwijk, volksbuurt of voorstad woont is vaak op illusies gestoeld. Voor wie wel in een 18e eeuws pand woont met 2500 hectare grond er om heen:
De uitspraak “maar op m’n Casio van 20 ballen zie ik de tijd ook” kan bij mij op meer sympathie rekenen.
Het wordt nog steeds niet als bon ton ervaren om je salaris te bespreken. Mij interesseert het geen biet, dat taboe, maar het is zeker nog het geval.
Is dat wel zo dom? Want wij spenderen duizenden en duizenden Euro’s aan anachronistische spiegeltjes en kraaltjes die geen normaal mens nodig heeft.
Ik waardeer de hobby maar leef niet in de veronderstelling dat deze liefhebberij mij slimmer maakt dan iemand die hem niet heeft. Wel voel ik me verheven boven voetbalfans, maar hee, wie is dat niet?
Verder:
Evengoed heb ik eea aan m’n vrouw uitgelegd die daar akelig ver in mee is gegaan. Ze heeft zelf een stuk of zes horloges, vraagt regelmatig om een bandwissel en is geïnteresseerd in de materie.
Het kan verkeren.
Ik zal in het vervolg het zelfde doen bij jouw opmerkingen die “stiekem” over het randje zijn.
Blijkbaar toch heel ongewoon. Is mij dit weekend nog opgevallen tijdens een lokaal festival in het dorp. Denk dat van de aanwezigen zeker 90% niets om de pols droeg.
Opmerkingen over het randje die je daarna snel veranderd.
Jij verwoordt het weer mooi Chris👍🏻
Vraag me af of dat de beste plek is om dat te kijken. Denk toch dat genoeg mensen een horloge thuis laten voor bepaalde gelegenheden.
Maar je hebt gelijk hoor. Ik kijk 's ochtends bij het wachten op de pont regelmatig hoe weinig mensen een horloge om hebben. 25-50% draagt een smart watch en de rest niks. Mensen met een quartz of mechanisch horloge zijn op 2 handen te tellen.
Al moet ik wel zeggen, laatst op een foodtruck festival zag ik toch wel belachelijk veel horloges, veel Rolex, Breitling of Daniel Wellington. Zelfs een verdwaalde Tudor
Soms is dat niet zo’n slecht idee.
Toevallig was dit bij mij ook op een foodtruck festival
Wat ik zag waren hoofdzakelijk smart watches, enkele quartz en een verdwaalde mechanisch horloge
Kerel jij beticht mij hier van nazi sympathieën met jouw opmerking is het heel vreemd dat ik daar niet van gediend ben.
Hoe het " elkaar afbranden" van ,dagbrakers, naar zowat heel off topic,nu ook het algemene deel insluipt.
Er is geen ontkomen aan.
elkaar afbranden" van ,dagbrakers,
Daar ben ik zelden actief maar laat mij niet zo aanspreken in geen enkel topic.
Daar ben ik zelden actief maar laat mij niet zo aanspreken in geen enkel topic
Daar heb je groot gelijk in.
Dit was dan ook een opmerking voor In het algemeen
Tegen niemand persoonlijk
Iedereen ziet toch dat dezelfde personen die heel off topic al maandenlang aan het vergiftigen zijn zich heel stilletjes deze kant op aan het begeven zijn.
Ik denk dat dat jammer is.
En, ten overvloede, slechts zij die zich aangesproken voelen,hoeven zich aangesproken te voelen
De enige reden dat ik dit topic nog niet in off topic heb gemieterd is uit piëteit met de TS, die TL-1 is, en off topic dus niet kan lezen.
laat mij niet zo aanspreken
Ach, een geintje over bruine hemden (het waren overigens hemden, @stp, geen jassen) is het einde van de wereld toch niet? Die dingen waren nota bene door Hugo Boss ontworpen, als ik mij niet vergis. Iets met always look on the bright side of zo.
Kan ook best zijn dat het een beetje zien en gezien worden sfeertje was hier . Maar goed, was ook wel achterlijk druk, dus dan heb je standaard meer horloges