Wat is je standaard antwoord op "ik kan op mijn telefoon ook de tijd zien"?

Echtgenotes tellen niet, want in een gezonde relatie tonen ze interesse in hun echtgenotes liefhebberijen, en als je ergens voor open staat, en er dagelijks mee geconfronteerd wordt, dan is de kans groot dat je aangestoken wordt. Mijn vrouw ging van Seiko, via bi-color Baume&Mercier naar een stalen Cartier, welke inmiddels ingeruild is voor een bicolor :grimacing:
Ze heeft de B&W ook nog en praat al over een 3e (wederom Cartier).
Dat is dan wel weer het risico. Kans is dat ze doorslaan.
Het blijven voor haar wel gewoon sieraden. Dus quartz is bijna een must, en zelfs een simpele datum vaak storend, aangezien je die af en toe moet verzetten, wat ze dus gewoon vertikt :joy::joy:

3 likes

Laat me met rust man, ik ben blij dat het haar geen donder interesseert…

3 likes

Haha, ja dat kan ook.

2 likes

Hier hou ik dus van :crazy_face:

Hoe dan???

4 likes

Ja zo Paul :wink::stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Hahah :+1:t2:

1 like

Ik heb de vraag nog niet gehad en ben benieuwd naar het antwoord dat ik ga geven :grinning_face_with_smiling_eyes: iedereen alvast een goeie 3e kerstdag gewenscht!

2 likes

:rofl: :rofl: :rofl:

Omega? 15000gauss is maar 1,5 tesla he, dus nog steeds geen aanrader (mri zit op tot ~9 tesla……, ze kiezen niet voor niks gauss als eenheid).

1 like

Ik weet nooit zo goed wat ik moet zeggen, maar dit is voor mij wel het juiste antwoord.

:point_up_2:

6 likes

Ik zeg kijken dan en pak hem dan af en gooi hem stuk.
Zo. Nu niet meer.

3 likes

Ik ook.

1 like

Klopt …

1 like

Ik krijg die vraag meestal over mijn vulpen(nen). Nooit over mijn horloge eigenlijk.

Ik negeer de opmerking gewoon of geef de vraagsteller gelijk.

1 like

Een telefoon is om mee te bellen!

1 like

Dit weekend ook zo een opmerking gehoord van mijn schoonbroer, die niet snapt waarom mensen nog een horloge dragen.
Antwoorden waren vrij duidelijk van verschillende rond de kersttafel; van, veelal, omdat we de handen vrij willen hebben tot geen gsm op zak mogen hebben op het werk en duidelijk de tijd moeten kunnen bijhouden.
De vraagstellen heeft zelf gemakkelijk praten als je heel de dag op het werk voor een scherm zit en op andere momenten komt die veelal ergens te laat…:roll_eyes:

1 like

Dan zeg ik : " It’s not about the destination, it’s about the journey…"
En als ze me dan nog verbijsterd aankijken, maak ik er gewoon geen woorden meer aan vuil. :wink:

1 like

Misschien ben je niet de enige, maar ik hoor ze nooit. Maar als mensen zoiets tegen me zouden zeggen is mijn antwoord simpel:

ā€œKlopt, maar ik wil er niet als een pauper bij lopen. Van Heineken wordt je ook dronken, maar ik houd het liever bij de betere gin and tonics.ā€

3 likes