Rolex maakt ook al een hele tijd geen quartz meer.
Rolexen hebben geen vrijwel onafgewerkte binnenzijde deksels met een lelijke zwarte stempel er in. GS kwartsen (tot zover mijn expertise wat GS betreft) wel. Ziet er echt niet uit en is elke keer weer een downer.
en dan ook nog, vanaf mân jachtâŠ
Wel appels met appels vergelijken. Quartz en Springdrive zijn geen automaten. Daarnaast: draagcomfort van Rolex is ongeëvenaard.
Je moet ze ook drĂ gen en niet openmaken. Dat laat ik aan de horlogemakers onder ons over .
De pest is, ik weet het nu en ambieer daarmee geen GS meer. Rolex doet perlage ONDER de veerton. Als je daar het nut WEL van inziet (geen nut trouwens ) zou je juist een GS-klant moeten zijn. Maar ze laten het dus zelf afweten op punten waarvan ze weten dat de consument ze normaliter niet ziet.
Tsja, blijven quartzjes. Dichte casebacks kan je gewoon een ugly movement in kwijt ook, zie panerai.
Als ik zeg dat ik ook geen Rolex of Omega ambieer dan kan zeker helemaal wel inpakken?
Wel een Zenith. Ooit als ik de Staatsloterij win of zo.
Ik reken het goed.
Je bent hier sinds december 24?
Dit heeft toch wel nut @PeterLC ?
Perlage vangt stof zodat het niet door het raderwerk verspreid, corrosie schijnt minder snel over het onderdeel te verspreiden en het belangrijkste; het is eye-candy voor degene onder ons die wel die veertrommel zelf verwijderen .
Ik ga er enorm goed op, dit soort âverborgenâ afwerkingen. Inderdaad heel jammer dat GS enkel voor het oog afwerkt en niet voor de horlogemaker.
Dit doe je jezelf aan, mijn horloge bepaalt niet mijn zelfbeeld.
Ik draag net zo lief mijn Casio als mijn Rolex Daytona of IWC da Vinci ik kijk naar waar ik zin in heb en wat past bij welke gelegenheid tuinieren doe ik geen kostbaar horloge om en op vakantie hoef ik ook geen ongewenste aandacht te trekken met een Rolex om.
Precies wat ik me afvroegâŠ
On topic.
Ik ben horloges gaan dragen om mijn vrouw met gelijke munt terug te betalen .
Iedere keer als zij een paar schoenen koopt zou ik een horloge kopen
Alleen is dat helaas niet vol te houden.

dus volledig onderhoudsvrij.
Dus je kan wel een Rolex kopen, maar hem niet onderhoudenâŠ

Ik heb hier lang op het forum rondgelopen
Tijd is blijkbaar relatief (half jaartje lid). Net als;

gevoek hebben iets bereikt te hebben of gewoon je egonop een bepaalde manier een beetje kietelen
Ik draag het gewoonweg omdat ik het mooi en leuk vind. Waarom ik dat vind? Onbewust vast en zeker mede veroorzaakt door goede marketing. Daar ik normaliter niet zo snel beĂŻnvloed word door reclame en manipulatie, maakt dat ik dit juist extra knap van ze vind.
Bovendien analyseer ik dit ongezonde gedrag liever niet. Want dat zou leiden tot het besef dat ik echt een enorme ezel ben om zoveel geld te slijten aan horloges.
Dus dit doen we lekker niet en geilen gewoon op de volgende NA of begeerte. Lekker man.
Het is weer vrijdag
Net als @solo wacht ik nu op een zending uit het verre oosten.

Alles van Ali wel. Zelfde of betere kwaliteit dan het zogenaamde origineel.
Verder interesseert het me geen reet wat ik om heb, maar ben ik vooral koopverslaafd om niet te diep in mân ziel te hoĂ©ven kijken.

Mevrouw heeft geen ruimte meer in de schoenenkast?
Kun je onderbouwen wat een

âThe Citizenâ
beter maakt dan een willekeurige Rolex wat kwaliteit betreft? Welke kwaliteits-aspecten neem je dan als beoordelingscriteria? Vind je alle âThe Citizenâ kwalitatief beter dan alle Rolexen?
Als ik haar tempo zou moeten volgen was mijn horlogekist allang een container.
Een zeecontainer wel te verstaan.

Je pakt het verkeerd aan @Eddie. Zelfs als ze een paar louboutins koopt, zit je nog steeds in âhet goedkope horloge segmentâ. Voor je het weet heb je honderden plakmerken en de gehele timex lijn.
Je moet het bedrag evenaren, niet het aantal.

haar tempo
Ah, ze heeft de aanpak âje moet ze eerst in huis hebben om te weten of ze leuk zijnâ? herkenbaar