Wat is jouw eerlijke verhaal?

Er zal zo heel af en toe toch ook nog een keer wat gegeten moeten worden.

3 likes

En terugsturen is teveel werk.

2 likes

Haha, precies dat ja :joy:

1 like

Helemaal gelijk. Stel je voor dat mevr. teveel afvalt door je horloge aankopen.
Moet je ook nog een hele nieuwe garderobe gaan evenaren… Dan blijf je bezig.

3 likes

Bij mij begon alles met een erfstuk dat opgeknapt moest worden, daar ging mijn eerste topic over.

Inderdaad, een half jaar is niet niks.

Niet hier toch?

Door het kopen van een horloge?

Ja een Grand Seiko.

4 likes

Gewoon op een hoop en een keer iemand van zo’n vintage boutique langs laten komen. Zeg tegen je vrouw dat het een soort Marie Kondo is :slightly_smiling_face:

Hij ‘heeft heet wat gekocht en verkocht hier’ hij heeft dus een nieuw account aangemaakt, zo moeilijk is dat niet toch?

4 likes

Toch vanwege deze beĂŻnvloedbare advertentie en foto.

.

Ik weet het. Ik ben een verloren romanticus.
Die van Cindy is nog voordat ze overliep naar de concurrent :sweat_smile:

4 likes

Toch mooi om te zien hè? Zelfs Omega zou eigenlijk het liefst Rolex zijn.

1 like

geef dat mens een tweede horloge. Toch armoe dit?

4 likes

Ik heb de duikers v Rolex altijd wel mooi gevonden. Doch, droeg ik liever mn Seiko’s. Enerzijds dat je er niet om op je harses geslagen wordt. En anderzijds vond ik t zonde als zo n duur horloge beschadigd raakt. Mn Monster heeft bv vele krassen en butsen.

Ik kijk eerst of ik het mooi vind. Een Speedmaster vond ik 11 jaar geleden al erg mooi, maar wist niet eens wat het merk Omega was (ik was toen nog niet bezig met de horlogehobby, maar vond horloges al wel interessant). Dat die dan van Omega is en naar de maan is geweest? Ja leuk en is achteraf best leuk om je daar nog eens in te verdiepen. Het geeft het horloge wat meer diepgang, ook al melkt Omega het compleet uit… I don’t care… als Noob vond ik hem al mooi en dat is eigenlijk wat me het meest is bijgebleven.

Zo is het ook gegaan met de LLD. Als noob vond ik de voorganger al mooi.

Merken doen me wel gedeeltelijk wat, maar ik koop niet een bepaald merk om mee te pronken. Ik vind het leuker als het merk met het bepaalde horloge een mooie geschiedenis heeft. Ik kan dus helemaal los gaan met mijn Speedmaster, maar kan net zo veel plezier hebben met een Seiko.
Lekker nerden dus… en als er dan GTG’s zijn waar we met z’n allen nerden is het alleen maar mooier :rofl:

4 likes

Toen ik nog een jaar of 12 was, stonden we op een camping in Spanje. Achter ons stonden een zootje zigeuners met dikke tabberts, Mercedessen, bmws en de hele zooi.

Afijn, een paar van die gasten hadden een Rolex om, en hoewel ik niet zo onder de indruk was van al dat mooie rollende spul, was ik dat wel van die horloges. Als een ekster die een glimmende parel zag.

Nu jaren later, heb ik geen gouden Rolex.

Leven is kut als je arm bent.

11 likes

Onmogelijk om die challenge te winnen! Zouden die dames een schoenen-die-ze-nooit-dragen-topic hebben?

3 likes

Ik zie nu voor het eerst in mijn leven dat dit hele plaatje om een horloge draait.

Groeten,

Chef Marketing bij de lokale middenstand :person_shrugging:t3:

3 likes

Ah jij zat toen ook in de fase van duik-equipment :sunglasses:

2 likes

Het gaat mij altijd om de ogen en de lieve lach, zeker bij Cindy!

Dat is mijn eerlijke verhaal.

4 likes

Een goede vraag waarop ik na jaren het antwoord schuldig moet blijven. Wellicht is het de combinatie van vormgeving, techniek en functionaliteit.

2 likes

Haar dochter mag er ook wezen. :sweat_smile: jammer dat ze nog niet gespot is door Rolex. :joy:

1 like

Cindy, sorry, hij meent het niet, dat je oud bent.

En tóch ga je dan googlen…

1 like