Wat is jouw eerlijke verhaal?

Ouder. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Nóg ouder!

1 like

Gelukkig kan ik nog niet in off-topic, ik ben hier écht voor de horloges. :wink:

1 like

Sommigen zitten met smart op hun TL-2 of 3 status te wachten. Sommige Offtopic draadjes zijn best leuk.

2 likes

We zitten hier toch als klokkies liefhebbers? :melting_face: :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Bezorgen die tegenwoordig koeriers dan?

Ja, dat vind ik zeker. Mijn belangrijkste kwaliteitscriterium voor een horloge is momenteel nauwkeurigheid en alle The Citizens zijn High Accuracy Quartz horloges met afwijkingen van max. 5 sec. per jaar, zonder externe hulpbronnen zoals radio- of satellietsignalen. En ik geloof niet dat welke Rolex dan ook dat kan evenaren, laat staan verbeteren. Maar ik laat me graag van het tegendeel overtuigen.

1 like

Dan kom je vanzelf in de Sabrina fase :it:

1 like

Ik begrijp het vergelijk niet. Ik heb zelfs een HAQ avator sinds jaar en dag maar ik ga een batterij of solarklok tovh niet vergelijken met automaten. Allen hebben nut en voordelen. Opnieuw, ik begrijp het vergelijk niet.

1 like

HAHAHA ik ga stuk Marco

Mijn eerlijke verhaal:

Horloges zijn lang een “special interest” van mij geweest als puber en jonge jongvolwassene, samen met auto’s…

Dan weer de ene die dominant is, dan weer de andere.

Tot ik er op een gegeven moment achter kwam dat ik veel makkelijker een leuke horlogeverzameling kon aanleggen dan een auto (build) maken of kopen die echt de moeite waard was.

3 likes

Van der Klaauw, gewoon doen, heb gisteren wederom wat moois aangekocht :sparkles::ringer_planet::eyes:

1 like

Mooi dit! Ik had misschien wat duidelijker moeten zijn in mijn eerste gedeelte… ik ben lang lid geweest… veel verkocht en gekocht, maar het forum wakkerde ook onrust aan…

Dus account ooit gestopt en sinds tijdje weer terug.

Heb werkelijk waar van alles gehad en van sommige best spijt dat het weg is…

Seiko sarb035, longines hydroconquest.

Het is bij mij een beetje zo: een Grand Seiko bijvoorbeeld vind ik geweldig mooi en die Citizen modellen van rond de 2/3k ook bizar mooi, maar ja… het is dan toch geen omega of Rolex… voor mij waren dat toch altijd de ultieme merken…

Jaren terug (toen je nog gewoon een Submariner kon kopen bij de juwelier), kreeg ik centjes van me opa. 4000 duizend euro om precies te zijn en met de mededeling dat ik moest doen wat ik ermee wilde toen.

Ik wist toen nog bijna niks van alle andere merken, maar de Rolex Sub was HET droomhorloge… dus ik op me skateboard (eerlijk waar) naar Schaap en Citroen.

Horloge om (toen nog 7250,-) en het deed me werkelijk niks… al dienjaren van gedroomd. Toen liep er nog echt leuk en vriendelijk personeel en die liet me andere smaken zien…

Ik kreeg toen een Breitling Superocean Heritage om (3950,-) dus ik hield nog 5 joetjes over voor een broodje… en ik vond dat horloge extreem mooi, alles klopte in mijn ogen en ben al skatend (met de nieuwe aanwinst) om me pols de winkel uitgegaan.

3 likes

Wat heb je voor moois?

Je hoeft het ook niet te begrijpen. De titel van dit topic is “Wat is jouw eerlijke verhaal” en mijn eerlijke verhaal is dat ik HAQ-horloges veel interessanter vind dan mechanische. Dat mag toch? En als jouw eerlijke verhaal iets anders is, dan is dat ook prima.

3 likes

Ik lieg nooit.wat hieronder staat is waar
Wat hierboven staat is een leugen

Einde

Je wou toch een eerlijk verhaal?

4 likes

Ja ergens wel… was toch altijd een bepaalde status als je bij machte was om een duur item aan te schaffen. Ja ik was daar als jonge jongen wel gevoelig voor.

1 like

Ja, dat mag. Maar niet begrijpelijk.

Wat is er nou mooier dan een zwaar overpriced en achterhaald product om je pols waar allerlei tandwieltjes en zooi in rammelt?

8 likes

Directe behoefte bevrediging en complimenten zijn ook altijd leuk.
:rofl:. Een kinderhand is gauw gevuld

3 likes

Beide horloges zijn prachtig! Niet te vergelijken.

8 likes

Krijg je dat van horloges?
Je bent een gelukkig man @BroederBill
Het gros van de mannen moet naar de dames van plezier voor complimenten en directe behoeftebevrediging.

3 likes