Tsja, nu moet ik toch aan je goede smaak gaan twijfelen…
Ik ben meer van de traditionelle lijn in elk geval.
Ik vind driehoekige indices niet zo mooi tov rechthoekige.
Pfweh! Wat een opluchting. Ook heel mooi.
Het is wel een beetje veel. Moet je voor zijn. Ik vind 'm mooi, maar twijfel toch of ik de cleane/eenvoudigere met KS niet mooier vind.
Maar ja, te groot. Dat zou 36-38mm moeten geweest zijn, 40 is erover. Dus dan schiet enkel de 5157 over zónder secondewijzer. En daar ben ik nog niet klaar voor vrees ik, horloges zonder zichtbare beweging.
Teveel voor mij iig. Plus ik heb liever geen cijfers op wijzerplaten, en als er al cijfers opstaan zeker geen breguet numerals.
@Brick ja jongens ik wil niet dat jullie ruzie hebben ofzo… ik wil jullie er beide op wijzen dat ik nog steeds niet mijn daytona heb, dus plaag mij maar, dan kunnen jullie het weer bijleggen… wij zijn allemaal horloge vriendjes hier… ik offer me op
niet verrassend bij dit merk zou je zeggen
Helemaal niet, maar ik associeer ze met bejaarden.
Heb in mijn horloge verzameling momenteel 0 horloges met cijfers, en alleen een explorer en sinn 656 gehad met.
Nieuw of niet!
Ik zie het niet als ruzie hoor. Gewoon een meningsverschil waarbij de tegenpartij aangeeft dat hij het niet netjes vind hoe ik dat ventileer.
Dat mag en dat kan. Gevoelens mogen hier geuit worden. Ook dat is een meningsverschil maar daar heb ik respect voor. We gaan niet kibbelen of iemand wel of niet de juiste toon aanhaalt. Dat is ondanks de emoticons kennelijk lastig voelen achter een toetsenbord.
Ik tag @Fate_Amenable_To_Change toch nog maar even, ondanks dat hij mij geblokt heeft
Daar laat ik het bij.
Wanneer verwacht je je Daytona? Heeft een grijze niet inmiddels al dezelfde prijs als een witte van uit de tijd dat je er wilde gaan kopen voor de eerste keer?
Beter grijs kopen en al genieten hè. Want via de AD gaat het niet lukken zonder iets extra’s.
Ben je nu serieus of maak je een grapje? Ik kan af en toe zo slecht hoogte van jou krijgen.
Even proberen dit topic terug in de juiste richting te duwen:
Deze universal geneve 20218 heb ik destijds laten schieten, omdat ik meer ‘nood’ had aan een black bay 36mm .
Oef das een mooie! Al had ie wellicht nu weer tussen het rijtje in het blauw gestaan Je collectie gaat flink op de schop. Grootse plannen?
Edit: ik zie het al; een speedmaster! Welk type zou je willen? Modern of vintage?
Beetje hysterische reactie wel idd
Moeilijk te beoordelen. Mijn FS mk2 overleeft de schifting in ieder geval met gemak.
Nog 1 modern horloge met lichte wijzerplaat, daarna nog een een sinn EZM3. Tenzij er iets grandioos op mijn pad komt blijft het bij deze dit jaar.
Dan heb ik een 6 tal waar alles mee gecoverd is. Ik heb me voorgenomen om daarna enkel nog naar vintage te kijken.
Het is mijn manier om met de hobby om te gaan. Ik besef goed genoeg dat ik na deze 6 stukken de hobby niet ga kunnen loslaten. De jacht is ook zo leuk. Maar zoals al besproken in mijn speedmaster NA topic, als het er meer worden dan ontbreekt de connectie met de horloges. Vandaar dus een 6 tal die gedragen zal worden, en de rest (vintage) zal meer om de verzamel waarde gaan.
Tsja, wat moet ik hier nu van vinden? Oprecht een mooi horloge, maar ik kan ook snappen dat je voor de BB36 hebt gekozen. Het bandje geeft in deze ook veel cachet. En als je de BB36 hebt gehad, wordt hij op den duur saai. Wellicht was dat andersom ook gebeurd.
Er moeten keuzes gemaakt worden he? Spijt mag ik er niet van hebben. Ik heb de BB36 best graag gedragen.
Goed zo! Alleen is er nu waarschijnlijk makkelijker te komen aan een BB36 dan aan deze UG?
Dat denk ik wel ja.