Dit wordt mijn eerste topic op het horlogeforum. Ik weet niet of dit al eens een keer is gedaan (vast wel), maar laten we deze topic starten met jouw ultieme droom horloge. Post een foto van het horloge waarvan jij altijd al hebt gedroomd. Het laatste klokje wat jij zou kopen om je collectie mee af te sluiten.
Ik begin met deze A. Lange & Söhne Datograph Perpetual. Helaas ben ik nog niet de eigenaar van dit prachtstuk, echter heb ik hem wel voor een dagje vol plezier mogen dragen. Wat een ding! Deze foto heb ik overigens zelf gemaakt van die dag.
Deze. De nieuwe Van der Gang 20052 (41mm en ca.12mm kasthoogte). Komt pas in december maar als Fries wil ik deze gewoon echt in de collectie hebben. Afgelopen zondag om de pols gehad en irl vond ik hem indrukwekkend. “Sporty dresser” zou de beste omschrijving zijn. Niet iedereen is er weg van, maar dat maakt onze liefhebberij juist zo leuk
Die rode aanduiding geven hem wat mooi retro’s!
Het geheel met een rode pusher, en een afwijkende pusher linksboven maken het wel erg druk voor mijn smaak.
Omdat jij het bent mag je hem tegen die tijd best een keer komen passen…weer eens iets anders dan de standaard sport Rolex, die kennen we inmiddels wel toch Sammie