Wat is jouw “holy grail” horloge?

Als ik nu echt ooit eens een paar duizendjes ‘over’ heb dan zou ik graag iets van dit merk kopen, compact en met een bescheiden uitstraling. En dan nog mijzelf ervan overtuigen verder geen andere meer te kopen…

9 likes

Eenvoudige klok voor een eenvoudige jongen… Ik heb niet zoveel eisen :slight_smile:

11 likes

Gewoon van Nederlandse bodem :ok_hand:t4:

10 likes

Laat ons zeggen dat ik hem voorlopig heb… de Montblanc Nicolas Rieussec GMT.

Maar je weet maar nooit.

5 likes

Seamaster!! :sunglasses:
Staat hier ook op de lijst!

Als je een Speedy hebt dan ga echt zo’n Hammie niet dragen hoor! :see_no_evil: :grimacing:

1 like

Voor mij waren het er twee, de Speedmaster en een vintage submariner. De eerste gaat binnenkort komen dus blijft deze over. Blijft voorlopig nog bij dromen.

6 likes

Of een Echte S. K. @stefanketelaars
Als hij over een paar jaar een Perpetual calendar in elkaar schroeft.
image
image

14 likes

Twijfel twijfel

6 likes

@Jaroen er staat wel een seamaster op mijn lijst:

Seamaster Aqua Terra

Mijn vriendin zou dit wel geweldig vinden aangezien ze zelf een aqua terra op het oog heeft. Maar een holy grail vind ik het dan weer net niet. Een Planet Ocean ook wel eens aan gedacht.

3 likes

Dat is mijn tweede holy grail :heart_eyes:

Gefeliciteerd met de aankoop, prachtig horloge!

Gefeliciteerd met de Speedy, één van de meest iconische horloges ter wereld!

Een Rolex is nooit verkeerd, je hebt tenslotte nu toch al een prachtige handopwind chrono. Misschien een mooie Jaeger Le-Coultre als dress watch? Heel classy. :sunglasses:

Toevallig heb ik precies dit model met deze blauwe wijzerplaat ook in mijn “collectie” :wink: Fantastisch horloge, mooie maat (36mm) en past overal bij.

1 like

mijn eigen avatar natuurlijk!:

en even maatje Louis opbellen om deze te kopen:

10 likes

Geweldige smaak, en eigenlijk alles komt met mijn ideeën overeen! Top!

1 like

Danku! Great minds think alike :ok_hand::sunglasses:

1 like

Ik heb vooralsnog geen holy grail meer. De laatste was de Seiko Pogue en die heb ik inmiddels dus nu rustig verder kijken voor een nieuwe. Mogelijk een Panda waarvoor ik dan de Alpha Panda mischien ga flipperen maar zoals gezegd nog niks concreets.

1 like

Hier een beetje dezelfde situatie de Speedy heb ik dus mocht er ooit nog eens wat bijkomen (GRAIL materiaal dan wel te spreken) wordt het waarschijnlijk een Seamaster…

1 like

De start daarvan staat dit jaar op de planning. Maar bedankt voor je compliment!

1 like

Dit jaar al een perpetual? niet eerst een annual calendar? Dan kan je ook rustig in prijs klimmen :joy:

1 like