Wat is jouw “holy grail” horloge?

5 likes

Heb m net gezien op Instagram BobWatches

:heart_eyes::heart_eyes:

12 likes

Eerste twee grails al afgevinkt.

Volgende grail is een Rolex Submariner No Date

Ultieme grail is een Patek Annual of Perpetual Calendar :sunglasses::+1:

14 likes

Voor als het écht meezit

en anders

14 likes

Als ik deze hobby ooit afsluit, wil ik eindigen met deze. Een knipoog en lach, naar en om het verleden. :blush:

11 likes

6265 Big Red

18 likes

Idem👍

2 likes

Ooit op een dag :slight_smile:

7 likes

https://www.salonqp.com/wp-content/uploads/2015/03/Patek-Philippe-5370-split-seconds-chronograph.jpg

De Patek 5370. Even duur als mijn huis. Heb toch 1 seconde getwijfeld toen ik hoorde dat we het konden lenen, haha.

Dit horloge is wat mij betreft een perfect storm: de ultieme complicatie van het meest prestigieuze merk en dan ook nog in deze verpakking met Breguet-cijfers en aparte subdialplaatsing. Een instant klassieker.

13 likes

Schitterend en dan toch vind ik de gewone chrono meer in balans en ook beter te dragen met zijn 39,4. Scheelt je ook weer qua lening. :wink:

8 likes

Een collectie bestaande uit 1 toekomstige Van der Gang (de rest is volgens mij toch al weer verkocht…)

1 like

Dat is naast de prijs misschien het enige minpuntje, het formaat van 41mm. Misschien toch maar voor het instapmodel gaan :wink:

1 like

Een grail moet voor mij onbereikbaar zijn. Daarom deze:

Rolex-Batman-GMT-Master-II-116710---113299

Realistischer is deze. Geen grail, maar een spaardoel dus:

bbgmt

8 likes

Deze hoop ik ooit op Schiphol te scoren!
En dan meteen uit de stickers en om :sunglasses:

11 likes

Polerouter stalen kast met lekker aangetastte wijzerplaat.

Eerst deze maar kwijt zien te raken.

Wil iemand ruilen??

5 likes

komt mooi op tijd dus :wink:

1 like

Leuk topic!
Zelf heb ik onlangs een Speedy aangeschaft waarmee ik mijn eerste grail van het lijstje kon afvinken. Verder ga ik zonder twijfel voor de GMT-Master 1675 en de Patek ref. 5004P!

De 1675 op de Oyster band zoals jullie aan rechts zien

En de platinum 5004 met split-seconds chronograaf, perpetual calendar en diepblauwe dial. Want jezus, wat een beest is dat

8 likes

Goedeavond Sam, leuk topic om te lezen… :+1:

Voor mijn grail heb ik gekozen voor de Captain Willard Seiko …
Vind deze echt te gek, over iconen gesproken :wink:

4 likes

En

En

Zo kunnen we nog wel even door gaan :grimacing::joy::stuck_out_tongue_winking_eye:

10 likes

Toch echt wel deze…

4 likes