Wat is jouw “holy grail” horloge?

die groene day data lag laatst bij jk :slight_smile:

2 likes

Deze gaat er in 2019 waarschijnlijk gewoon komen. Of het een grail is? Misschien wel, maar het gaat mij er meer om dat dit de ene Seiko is die de rest overbodig maakt, en dan met Spring Drive technologie. 100m WR, goed afleesbaar, goed formaat… Bandje d’r af, leertje er op en hoppa.

Daarnaast zou ik nog eens een Bulova UHF quartz willen. Ook al kost ie maar 150 Euro, dan heb ik de voor mij interessante technologie compleet.

8 likes

:facepunch:

Dan is het vast zomer in Bora Bora waar ik ga duiken ja (niet met de vdG overigens) :sunglasses::sunglasses:

3 likes

patser hahaha nee ben gewoon jaloers uiteraard

1 like

Maak ik een keer echt een geintje, word ik ineens wel serieus genomen :joy::joy::joy::joy:

2 likes

Ach ik heb je hoog zitten dus waarom niet

1 like

Dat is nou aardig van je :raised_hands:

1 like

Yess, de Explorer en de El Primero staan ook in mijn lijstje.
En och… als geld toch gee rol zou spelen, dan ook deze twee maar: :blush:

10 likes

Niet dat ik echt een graal heb maar ik vind het pas leuk als je iets op het oog hebt wat (op termijn) ook daadwerkelijk onder handbereik kan zijn. De reduced heeft mij altijd getrokken, meer dan de pro. Ja, call me crazy! Kan me niet schelen :stuck_out_tongue_winking_eye:

10 likes

Op redelijke termijn (<2j) deze grail

En hopelijk ooit eens

9 likes

Dat zweeft een beetje tussen deze…

…en deze, niet specifiek in deze kleur of het preciese type…

6 likes

Grail als in Heilige Graal

1 like

Toch wel in de buurt van de 20K, wellicht een Breguet Marine:

Veel andere zeer mooie horloges in het vizier, maar een grail is zo goed als onbereikbaar m.i.

3 likes

Een oude Seiko turtle, een keer gezien als kleine jongen in de jaren tachtig en vond het een bijzonder horloge. Het was een echt duikhorloge en werd toen ook zo gebruikt. Met zn ring die draait en gaf licht in het donker en onderwater. Magisch ding, Jacques coustou had deze vast ook!(wist ik veel). De eigenaar was een stoere zuipende en rokende duikgast in een dikke landrover en had alleen maar gave en vette duik spullen! Zn dik duikmes, een zippo, en maakte vuur met de jerrycan vol diesel en een stapel hout. Ook ging hij met het lekkerste wijf er vandoor…

Ik ga zeker weten zn dikke oude land rover kopen! De rest heb ik al bereikt en gerealiseerd !

7 likes

6 likes

En/of

8 likes

Dat dus. Exoten waar ik toch nooit budget voor ga hebben (of wil vrijmaken, hoeveel geld ik ook heb) laat ik gewoon lekker buiten beschouwing.

2 likes

Bora Bora zou nog kunnen, maar dat je de vd Gang dan nog hebt is uitgesloten… :nerd_face::joy:

1 like

We all live in a yellow submarine!! :star_struck:

En dan is het klaar ook :money_mouth_face::+1:

5 likes