Wat is jouw “holy grail” horloge?

Niet iedereens smaak maar ik vind dit zo cool! Overigens ben ik ook tevreden met klassieker model in wit-/rosegoud

8 likes

Jaaa!! Hahaha!! slim!!

Deze wordt niet zo snel gejat :wink:

1 like

Met een prijs van 65.000 CHF zal vast iemand m wel meenemen.

1 like

Hier zeg ik ook geen nee tegen, wellicht nog wel tikje mooier

5 likes

Tuurlijk niet!
Je hebt toch een keiharde rechtse hoek?!

:facepunch::rofl:

Ben linkshandig :wink:

2 likes

Mooi maar ja, dit past niet bij mij ben ik bang :crazy_face:

Deze is sinds jouw NA wel mijn grail eigenlijk. Als ik mijn huis afbetaald heb en met pensioen ben, dan misschien, ooit…

1 like

Philips Patek?
Dat is toch gewoon Poolse rommel? :thinking:

Gaat altijd kaduuk en dan mag je het bij gratie Gods weer laten fixen.

Dus door Patek, die ouwe speksnijder.

1 like

Of deze er ooit echt gaat komen, weet ik nog niet 100% zeker… Maar hij staat wel bovenaan m’n lijstje!
image

13 likes

Enkele malen om gehad maar de kans dat deze er ooit komt zou ik vooralsnog minimaal willen noemen. En dat geeft ook niet, er moet altijd iets te wensen over blijven.

5 likes

De Triple Split.

9 likes

Als ik het met gemak zou kunnen betalen … de Audemars Piguet Royal Oak 39mm:

Maar als ik dan toch zwem in het geld en het boeit me allemaal wat minder, dan zal deze waarschijnlijk vaker om m’n pols hangen:

Gewoon, omdat het kan.

4 likes

Je schrijft er bijna niets op af. Denk daar maar aan.

1 like

Dat is allemaal leuk, zolang je hem draagt alsof het van glas is en/of in de kluis laat liggen.

Echter wanneer je het horloge gewoon draagt en deze gebruikerssporen krijgt dan ga je dit wel merken.

Met een submariner niet. Zeker als je hem tweedehands koopt.

1 like

Ik ben het met @gecompliceerd eens.
Wat ik wel had toen ik een 16610 had dat het wel veel geld/waard was voor een ouder horloge. Is het nog wel waterdicht etc? Daarom heb ik die toen weer weg gedaan en een nieuwe 114060 gekocht.

4 likes

Went snel Robert. Afschrijven doe je niet snel op een Sub.

3 likes

Mijn Holy Grail horloge

Beetje dress, toch sportief en stoer. Een keer even omgehad in een shop op het vliegveld, had er een wristshot van moeten maken en dan elke dag even kijken…

4 likes




liefst op staal dan:

14 likes