Wat is jouw “holy grail” horloge?

En al zou dat wel zo zijn, wat dan nog?!

Zo’n ding draag je omdat je het mooi vindt, toch ajb niet om de wel/niet afschrijving…fgs.

2 likes

True. Maar beide zijn toch mooi meegenomen?

1 like

Niet doen mannen… Niet doen :see_no_evil:

2 likes

Mooi meegenomen, maar moet imo geen afweging zijn bij de aanschaf.

Je koopt mi een (luxe)artikel omdat je het mooi vindt, geld is weg.

Áls je er dan wellicht ooit nog iets voor terugkrijgt is dat idd mooi meenomen. :wink:

Als je de poen hebt, gewoon doen YOLO!

2 likes

Er is niets mis met creatief boekhouden om dure aankopen te rationaliseren.

6 likes

Dan zijn we het grotendeels eens fgs :smile:

1 like

Tuurlijk wel. Zo kan je een horloge makkelijker proberen.

Als iemand een Van der Gang wil kopen is het toch ook de tendens hier van: Weet je het zeker? Die raak je niet makkelijk kwijt (zonder er op toe te leggen) :grin:

Als er wel flink op afgeschreven werd, dan droegen veel minder mensen een Subje. :vulcan_salute:

2 likes

Haha, dat is een advies aan iemand die zijn horloge max een week houdt.

3 likes

Dat is waar. Maar bewust (of onbewust) is afschrijving of waardebehoud ook een factor. Anders droeg men hier wel meer exoten :slight_smile: :upside_down_face:

1 like

Deze is wel cool

5 likes

Dus… dat ja… en…: er komt een hele mooie No Date binnen bereik binnenkort Robert. Snel alles weg en go… :muscle::smiley:

Ik wil een pukkel :sunglasses:

Gewoon beginnen met en NoDate… dan verder naar de pukkel. Die wel €900 extra kost hè

Die zijn super gaaf, als ze niet zo groot (46mm) zouden zijn, dan had ik er graag eentje gehad.

Met name de Super Mario versie en de Pac-man.

Jij moet maar eens op bezoek komen. Op de laatste na laat je een deel van mijn collectie zien (bij benadering). Kennelijk hebben we dezelfde smaak.

1 like

De JLC inspiratie komt inderdaad van de jouwe!
In welke regio woon je, moest ik eens in de buurt zijn… Mijn vrouw zal dat waarschijnlijk wel niet aanmoedigen vrees ik :joy:

:smiley: Ik woon in het Gooi, midden Nederland. Altijd welkom.

1 like

Dat is toch een ritje van 270km van Gent, dus het zal niet voor direct zijn. Maar als ik het eens kan combineren, laat ik zeker iets weten :wink: Bedankt voor de uitnodiging!

1 like

Een Omega seamaster planet ocean chrono. Die moet er gewoon komen in mn leven! Maar een “tussenweg” grail is voor mij de longines Conquest vhp met witte wijzerplaat.

Wat maakt het uit waar je hem scoort?