Waar ben je gaan passen?
10-12k het net-niet-segment.
Yep, ik heb met dat budget naar een nieuw horloge gekeken en ben voor mezelf tot die conclusie gekomen. Je houd geld over in de Rolex, Omega, Glashutte, Breitling, Zenith, Panerai klasse etc. Je komt te kort in de APRO, VC, ALS, PP. JLC komt er nog het beste bij in de buurt.
10k is het nieuwe 1K inderdaad.
1K is te veel voor het Casio en Swatch segment en weer te weinig voor een Omega, Rolex, Zenith.
Dus 10K of 1K als budget geeft je hetzelfde “net niet” gevoel?
Eigenlijk wel ja…het komt erop neer dat je net niet gelukkig bent met je aankoop. Dat is het enige wat telt voor mij ongeacht het bedrag dat ik uitgeef.
Hoppa vandaag weer wat gepast.
Weer de ALS Saxonia thin om de pols gehad zowel in wit en rosé goud. Mooi mooi mooi. Nog altijd verliefd. En catalogus gescoord en goede kop koffie en oprechte interesse of ik ook nog een paraplu wilde hebben (!) met hun naam erop want op dat moment pisweer en geen probleem na uitleg waarvoor ik kwam en ik niet direct wat kon aftikken mbt een ALS.
Een andere plek ook de Als omgehad. Een brequet dont ask welke. Wel wat dress achtig. Deed me niet veen Geen koffie. Geen interesse. Jammer. Want t is heeeeeul veel geld.
Verder in dezelfde stad naar een derde zaak geweest waar de eerste vraag was of ik voor een Rolex kwam. Ze worden daar knettergek. 10 tallen mensen die ervoor komen en ze hebben niks. 10 rolexen totaal verder heel leuk gesprek gehad en daar de Omega globemaster om gehad en verrassend en nu komt t een twijfel… BP ff 38 mm blauw om gehad. Ook heel mooi en ik weet t Saxonia is top dresswatch en bp is top duikers en icoon.
Hij vond mij te jong (ben ergens in de 30) voor zowat alles van Brequet, Go en JLC reverso. (Die met duo maanfase die ik eigenlijk ook wel wil proberen hadden ze er überhaupt niet)
In die vestiging niet de top als in Pp,vc en lange
Verder omdat lugs lijken mee te vallen qua lengte wil ik de Nomos lambda ook eens passen maar heel moeilijk te krijgen schijnt. Helaas nog nergens tegen gekomen.
Klaar? Ehm nee. Ook bij Carter binnen geweest. Catalogus gescoord. Tank solo en amaicaine om gehad. In heel veel tikt helaas een quartz… Carter laat ik links liggen denk ik zo. Want de kleine Santos helaas in wit en de grote met blauwe wijzerplaat te groot…
Wat vinden jullie van de Blancpain? Even afgezien of t bij de huidige collectie past.
Mwaah.
Rondje Amsterdam gedaan dus?
Oo… En ze hadden er ook panerai liggen. Shit… Ik vind blauwe wijzerplaten erg mooi echter t merk ismij bekend als met alle respect. Giga dingen… 42 en groter. Past bij mij meestal niet mits de lugs kort zijn
Hoe groot is die? Wat tikt erin? Manufacture? Wat kost dat?
Nee Duitsland, ergens in t noorden
38mm titanium.
6700 list!
Chrono24 voor meer info😜
(alleen maar 3ATM )
Ik heb de blauwe BP recentelijk om gehad en mij deed ie minder dan ik verwacht had, had niet de “wow” factor en was voor mij (persoonlijk) weinig sprekend.
Deze al eens geprobeerd?
Oehhh, die is vet. Waar kijken we naar?
Is een limited van de Polaris, er is ook de normale blauwe maar die vond ik eerlijk iets te gewoontjes toen ik deze om had bij S&C Utrecht.
Hmm, 42mm zonder bezel is me wat lomp.
Mooi ding.
Als je een Panerai overweegt dan kan deze ook prima
Die Atm zal me wat. Ik duik toch nooit
. Die ga ik ook nog eens passen. Nooit gedacht dat ik dat zou zeggen van een panerai.
. P900 72 gangreserve. Nice
Ik wil 'm ooooook!!!