Wat kan nog bij mijn collectie met 10k budget?

Beide prachtig. Maar met een DJ en een Explorer in je prachtige collectie en verder nog wat stalen GS geweld, is de Nomos wel de beste aanvulling denk ik.

  • Optie 1. Ga voor een Rolex OP white.
  • Optie 2. Ga voor een Nomos Atlantik Neomatik Blauw of wit
  • Optie3. GS SBGV225

0 stemmers

Zoiets? @whisky

Dank Daan.

Zou er wellicht ook wat bij kunnen voor een optie voor een JLC Reverso - Medium Small seconds?

WANT: Mijn oude liefde komt terug. Orion. Heeft de Ahoi Neomatik een voldoende eigen gezicht? Om naast de Orion te dienen, naast t feit dat t hele aparte type horloges zijn? Dus is nog steeds optie twee iets omdat t twee Nomossen zijn?

De orion en dan de blauwe reverso. Wat wil je nog meer.

  • Optie 1. Ga voor een Rolex OP white.
  • Optie 2. Ga voor een Nomos Atlantik Neomatik. Blauw of wit
  • Optie 3. GS SBGV225
  • Optie 4. Reverso - Medium Small seconds

0 stemmers

Nieuwe ronde, nieuwe kansen😂

De Rolex staat weer boven aan
Ik zou liever een Watch hebben die niet iedreen heeft

Dus, TS heeft sinds 2 december jl. 10K liggen om aan een horloge te spenderen en vandaag zijn de centjes er nog steeds ?
Onbegrijpelijk. Knap staaltje zelfbeheersing.

Bij mij zou binnen het uur alles zijn uitgegeven…

2 likes

als zelfs de poll na een dag aangepast moet worden, vliegen de gedachten van TS écht alle kanten op :joy:

Wat een luxe-probleem 10K wat een gat in je zak brand. Ik zou zeker niet de max uitgeven, lekker op vakantie gaan en herinneringen maken.

Ach, als je al een Nomos hebt… Em a; eem paar Rollies, GS en assorted others, als het ware:

Tank Americaine. Totaal anders, tijdloos, elegant.

Drive van Cartier trouwens ook mooi.

7 likes

Maar wat als je (imo terecht) vindt dat Rolex de mooiste horloges maakt?

:joy::joy::joy:daarom haal ik de 10k niet zelfde probleem.

1 like

Loepje kopen en nog eens kijken. Want ja, het blijven horloges voor mensen zonder oog voor detail.

1 like

Misschien doet de TS dat wel, op vakantie gaan én herinneringen maken. Ik snap niet dat mensen hier zich zo druk kunnen maken wat een TS doet met (lees) zijn centen.:man_facepalming:

Dat moest ik even Google’en.

1 like

Dat ben ik met je eens, maar dit zegt natuurlijk niets of je iets mooi vindt of niet.

Bijvoorbeeld een Grand Seiko, veel mooiere afwerking dan een Rolex. Echter imo totaal karakterloos, wat ik niet mooi vind. Schoonheid is subjectief.

3 likes

Hahaha… ik maak me nergens druk om.

Maak alleen polletjes voor TS, schrijf een constatering én wat ik zou doen.

No need to get your panties in a twist

Ik associeer “mooi” meer met “balans” dan met “karakter”. Karakter impliceert voor mij het rationaliseren van imperfecties. Maar goed, dan zitten we inderdaad heel erg naar onze eigen navels te staren. :slight_smile:

1 like

Breitling Navitimer

Daan maak je niet zo druk joh :joy:

Als ik je collectie bekijkt, kan je zeker een moonphase, worldtime/gmt of flieger aan toevoegen.

Een mooi toevoeging zal zijn de Breguet type XX.
Mooie flieger met geschiedenis, chronograaf en eventueel ook date. Hij is wel vrij hoog maar om de pols valt het mee.

Succes

1 like