Wat te doen met deze 'oorlogs-Rolex'?

Goedemorgen,

Dat kan kloppen, de advertentie was door een fout te vroeg geplaatst, de advertentie wordt later weer opnieuw geplaatst, maar dan met het verhaal erbij :wink:

Met vriendelijke groet,
Koen

2 likes

Zet je tzt hier de link neer. Altijd leuk on te volgen. :+1:

2 likes

Naar aurel bacs met dat ding :wink:

genoten van dit verhaal. Mooi gerestaureerd! Ben benieuwd naar het vervolg!

daar had hij meteen heen gemoeten , 1 vd grote 3 (christies , phillips , WOK) zonder er ook maar iets aan te doen
nu is hij (alweer) een stuk minder interessant

2 likes

Maar weer eens een oud Topic omhoog halen. Zeker Ă©Ă©n met de historie als hierboven beschreven. :wink:

Het horloge ligt blijkbaar bij mij ergens om de hoek en wordt inderdaad binnenkort daar geveild. Het startbedrag is ook best aardig:

https://veiling.veilinghuisderuiter.nl/lot/lot-details/66528/rolex-gmt-master-herenhorloge-automaat-1969

EDIT: Ik weet eerlijk gezegd niet of ik zo maar deze link mag posten maar het staat zelfs in onze lokale krant, dus zal geen probleem zijn gok ik ;-):

6 likes

Had dit mooie verhaal gemist. Mooie follow up


Ik laat de veiling maar aan mij voorbij gaan denk ik


1 like

Ik ook, al ben ik wel benieuwd waar hij uiteindelijk voor zal weggaan.

Top dat je dit weer ff omhoog hebt gehaald, was ook benieuwd. Erg mooi horloge en dito verhaal!

1 like

Beste forumleden,

Wat mij betreft tijd voor een kleine update :grin:

Het horloge wordt inderdaad geveild door Veilinghuis De Ruiter. De veiling vind plaats op donderdag 8 maart 2018.

Daarnaast kan ik verklappen dat FratelloWatches eens artikel zal wijden aan het horloge. Om geen twee verhalen de wereld in te helpen, hebben we besloten om FratelloWatches de exclusiviteit voor de online publicatie van het verhaal te geven. De fotoshoot van het horloge heeft al plaatsgevonden, en zodra het artikel gepubliceerd wordt zal ik het uiteraard met jullie delen.

Met vriendelijke groet,
Koen

8 likes

De marketing machine wordt aangezwengeld :joy::joy::disappointed:

6 likes

edit

Wat een verhaal, man man man man
(gaap)

Rolex met een verleden, maar 10k+ is idioterie ten top.

2 likes

Wat denk jij dat een 1675 mk1 met de aangeboden accessoires oplevert zonder dit verhaal dan?

3 likes

Dit soort reacties snap ik dus echt niet

Dan heb je niet goed opgelet de afgelopen 3, 4 jaar

8 likes

Wacht de veiling maar even af


Ik wel, ook omdat ik niet de illusie heb dat het hebben van dat horloge bijdraagt aan mijn eigen karakter. Het is niet mijn verhaal.

Dan koop ik voor tweeduizend minder wel een nieuwe en schrijf ik m’n eigen verhaal er wel mee, in de loop der jaren.

Vintage is cool als het ontwep of de techniek bijzonder zijn, niet omdat er Ă©Ă©n of andere malloot de halve wereld mee over reist om mensen te gaan doden die hij verder ook niet kent.

Dat laat niet onverlet dat ik begrijp dat er hele hordes mensen zijn die dit gewoon cool vinden en er grif voor willen betalen. Wat hun motivaties zijn is interessant, dus is ook dit topic interessant.

3 likes

Wen er maar aan, 10k is in rap tempo het nieuwe “normaal” aan het worden


2 likes

Zeker als de enige Pepsi die nieuw te krijgen is een witgouden is van 35K.