Haha leuk hoor maar ik neem die gasten al niet meer serieus sinds die 2 mini gangsters erbij zijn gekomen. Ze focussen te hard op een bepaalde scene terwijl dat helemaal niet nodig is en ondertussen stoten ze wel andere potentiële klanten af. Nieuw geld is leuk maar met deze profilering gaat oud geld ergens anders naartoe. Niet nodig. Maar dat denk ik.
Dat hadden die huismoedertjes 600 jaar geleden al door, dat dat de hoofdpijn is met alle slangen op de loer. Gelukkig zijn er ook Super non-skere (mijn straattaal is een beetje roestig, maar volgens mij betekend het blut) tukkertattootovenaars als klanten, is het middeleeuws sprookje toch nog compleet met een goede afloop.
Haha, dat is nog waar ook. Niet als investering voor jou natuurlijk, maar gewoon voor hun eigen pols, bekostigd van die dikke provisie die jij ze betaalt!
Ik vind de filmpjes leuk. En het zet je absoluut op de kaart en geeft vintage horloges een gezicht.
De unieke stukken die aangeboden worden en wat tekst & uitleg erbij is (meer dan) prima.
Tijdens de corona-tijd zag ik op de insta van AVW wachten mensen met geblurde gezichten buiten. Veelal geen ventjes van 18 maar ‘gewoon’ volwassen man- en vrouwen die naar binnen willen. Dat zijn niet de gebruikelijke youtube-volgers lijkt mij. Die kopen er blijkbaar ook.
Ik denk dat het gros gewoon een betrouwbare tent zoekt met een gezicht. Een plek waar ze naar toe- en terug kunnen als er wat is, of als men wat nieuws wil. En de prijs is dan vaak van secundair belang. Die komen ook echt niet allemaal voor een of ander uniek exemplaar maar gewoon een horloge wat ze mooi vinden en wat binnen het budget past. Zolang het maar legit is.
Dat er achter in de werkplaats iemand de horloges even polijst om ze vervolgens in de etalage te plaatsen boeit waarschijlijk 98% van het klantenbestand niets. De overige 2% zijn vaak degene die fan/gek genoeg zijn hier over te ‘klagen’… merendeels hoor je niet en vinden het helemaal ok.
Leuk toch. Zie ze maar eens te krijgen, en te behouden. Het blijft detailhandel. Om dan iemand binnen te halen die een beetje mee kan spelen en dat er ook wat chemie ontstaat tussen het dynamic trio…
Vergeet niet dat je in een Amsterdamse winkelstraat zit. Als er een nette meneer binnen komt moet je iemand hebben die daarmee om kan gaan. Loopt Bizzy binnen dan moet je geen stijve hark met een te keurig gedrag ertegenover hebben. Het moet gewoon een beetje kloppen in zijn totaliteit. Volgens mij werkt het zo ook wel.
Mij boeit het niet wat voor setting ze hebben. Juist leuk dat ze van het oudbollige afstappen. Gaat erom dat ze te vertrouwen zijn. Buy the seller. En voor die shit moet je bij hun zijn. Klaar.