Wat te doen tijdens slapen.

Hmmm :thinking: ik heb alleen een kat.

Niks mis met een poes in bed

12 likes

Dat beurtje is meestal voor het slapen. Maar on topic, altijd horloge af. Mijn vrouw daarentegen heeft zo’n smartwatch apparaat en deze altijd om.

Ja hier ook. Als ik haar ervoor wakker moet maken, kan ik het (zelf) schudden.

3 likes

Doe m’n speedy altijd af.

4 likes

Uhm, als ik em af doe, kan ie mn slaapritme niet meten :wink:

Ik heb al jaren n slaaphorloge om. Tot n paar maanden terug was dat n handopwinder.


Dus geen zorgen of ie genoeg gang reserve heeft tot de volgende dag. Immers in bed even opwinden voor t slapen gaan.

Maar meestal kijk ik nog wat op mn smartphone in bed. En om de buren niet te storen doe ik dat met Bluetooth oortjes. Onhandige was dat die dingen in n case opgeborgen moeten worden.

Oplossing:

Bij dit model is t geluid
 wat is t tegenovergestelde van vol? Plat? De oordopjes zijn namelijk erg klein, omdat ze in t horloge moeten passen. Ze sluiten daardoor je oorkanaal niet goed af, waardoor je bv amper bas hoort. Heb dat beetje kunnen ondervangen met eigen iets grotere dopjes, die nog net in t horloge passen.
Ook is de speeltijd vd oortjes ongeveer 2,5 uur. De smartwatch kan em nog es ongeveer 1 tot 1,5x opladen.
Allemaal niet zo uitgebreid vergeleken met mn Sony en JBL oortjes. Maar prima voor eventjes in bed.

En hij zou dus mn slaapritme moeten meten. Doet ie alleen erg slecht. Gelukkig heb ik m daarvoor, ondanks als slaaphorloge, niet voor gekocht :smirk:

1 like

Heb echt altijd een horloge om.

Al jaaaaaren. Mijn linker pols is ook echt dunner dan de rechter. :roll_eyes:

Ik slaap niet met een horloges om. Zou hem lekker af doen. En zou een watchwinder kopen. Of je uurwerk laten nakijken dat ie na een dag dragen na een nacht op het nachtkastje stil staat.

Dragen sommige kerels daarom hun horloge rechts? :thinking::wink:

1 like

Lekker dromen over een Platona
zzzzZZZzzzz

Af , en op het nachtkastje op zijn eigen kussentje .
En de andere ochtend loopt die nog gewoon hoor

Je bedoelt de Seiko swing?

:thinking: :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik doe hem altijd af. Ik slaap naast een muur met spachtelputz en ik wil weleens m’n dromen uitbeelden terwijl ik slaap. Dus het zou dan zomaar voor kunnen komen dat ik wakker wordt en er een stuk af is. Ik heb 70 uur gangreserve, dus hij blijft prima doorlopen.

1 like

24/7 een horloge om :+1:

1 like

Hij ligt lekker te rusten op het nachtkastje :grin:

19 likes

Mijn nachtkastje ontleent het bestaansrecht aan het ondersteunen van 3 dingen, mijn laptop, een paar boeken (de rest ligt er onder/naast) en de plek waar ik m’n horloge neerleg als ik ga slapen.

Ik hou hem altijd om.

Alleen de Grand Seiko niet, die heeft een leren band. Op een of andere manier vind ik dat niet okay :open_mouth:

1 like

Ik hou meestal 1 aan. De rest niet. Beetje lullig met meerdere horloges aan slapen. Mevrouw stifstaf begon ook te klagen dat ik wel t noorderlicht leek met al die luminova

5 likes

Die Seiko swinger is uiteraard voor eigen interpretatie vatbaar, jouw feestje Wil je het goed doen adviseer ik wel geheel in stijl dan met het nodige tentakel geweld en gekreun :octopus: :sushi:

Altijd links he, rechts is de muis arm :joy: