Wat te verwachten van Gassan Schiphol

Zeker wel. Mijn vraag ging over een Rolex OP. ‘Tuurlijk entry level maar wel een Rolex. Mogelijk dat voor zeldzamere of (nog) duurdere modellen andere spelregels gelden. Ik was in elk geval zeer tevreden met de geboden service.

zou kunnen ja, ze hadden het idd over stalen sport modellen / professionals toen.

Ik vlieg binnenkort buiten Europa. Met Gassan contact gehad aangaande een Rolex. Netjes antwoord gekregen. Echter je krijgt geen enkele informatie over de voorraad, of het specifieke model wat je wilt kopen. Dus het blijft zeer lastig om je favorite horloge te kopen.

Het is ook altijd wat :sunglasses:

2 likes

Ja, ik denk dat als is de kans zeer klein dat het horloge aanwezig is, er wellicht een pinstoring is.:joy:

1 like

Vandaag langs Gassan geweest vertrekhal 2.
Geen submasters of iets dergelijks. Behalve… 1 submaster. Blauwe plaat. Te hoog gegrepen voor mij.

Submaster? Toe maar!

5 likes

Zou dat Steinhart zijn??!??

2 likes

Ik denk dat je je sowieso nog even goed in moet lezen wanneer je termen als “Submaster” gebruikt.

Man man man man man man man… het is ook @Altijdwat

10 likes

Je ziet ze steeds minder he

9 likes

Vertrekhal 3 moet je hebben. Daar liggen de koopjes. Amateur. :joy:

1 like

Als je deze 2 hard genoeg tegen mekaar aan klatst wordt het een Submaster:

21 likes

Terwijl je wordt doodgegooid met de seamariners!

13 likes

Hier op de zaak ook niet normaal…

1 like

Zou idd wel een wonder zijn…dat er ineens een Submaster in de Rolex vitrine ligt.
Wel gelijk kopen dan want dan ben je de eerste :+1:

1 like

Semen, was het toch?

1 like

Ik geef dit topic even een schopje. Wat is de korting die je ongeveer kunt verwachten bij Gassan op Schiphol? Ik vlieg over 1,5 week weer namelijk.

1 like

Hangt er vanaf welk merk en waar je heen vliegt. Blijf je binnen Europa en wil je een Rolex kopen dan nul korting. Bovendien vind je er tegenwoordig bitter weinig Rolex voorraad. Op andere merken krijg je ongeveer 20% korting. De prijzen in de etalage zijn de netto prijzen.

1 like

Nee, ik zou eventueel een Tag Heuer mee willen nemen buiten Europa. Geen Rolex.

Vorig jaar 5x geweest, nul sportmodellen…zelfs geen datejust op jubilee…alles op oyster…

1 like