Wat vind jij een mooi horloge? maar zou je niet dragen/kopen

:thinking: die is grappig. Ik moest ff denken. :+1:t4: scherp.

2 likes

Cartier Tank of JLC Reverso. Past totaal niet bij mijn stijl, maar ik vind ze prachtig.

2 likes

Hier ook exact hetzelfde.

Ik ben meer een toolwatch guy. Maar heb al meerdere keren overwogen om een Reverso of een Cartier Tank te kopen, maar weet van tevoren dat ze weinig draagtijd gaan krijgen tegenover de toolwatches.

Groeten,

Noel.

2 likes

Onlangs nog een Tank omgehad bij Cartier, maar mijn vrouw vond dat ik daar nog een jaar of 30 te jong voor was. Heb dan maar een deur verder een Explorer gehaald.

1 like

https://cdn3.chrono24.com/magazine/wp-content/uploads/2017/07/Rolex-Sky-Dweller-in-steel.jpg?auto=compress&auto=compress

Schitterend. Maar dan had deze tussen de 36mm en 39mm voor mij moeten zijn.

3 likes

Deze:

7 likes

Hij zou je wel staan :blush:

1 like

Idd schitterend. Daar zou ik ook voor gaan als die wat kleiner zouden zijn.

Ik vind deze prachtig (met dus inderdaad die baguette indices) maar ga van m’n leven niet genoeg Tony Montana-punten ga verzamelen om een van beide te kunnen verantwoorden. (Nog afgezien vaag de prijs.)

4 likes

Hahahahaha. Dat blijf ik dus zien van nu af aan.
Schitterend. :joy:

2 likes

Breitling Navitimer Bentley motors speciale editie
Wegens budget zal het hem toch nooit worden en is iets te groot voor mijn smalle pols. Desondanks, vond ik hem sinds klein af aan vet uitzien!

3 likes

De 800Ti is inderdaad wel erg oranje, de 300T is een mooier vintage oranje. Was trouwens ook als Sharkhunter in het zwart verkrijgbaar.

1 like

Alles dat kleiner is dan 43mm, vind ik gewoonweg niet staan op 20cm pols. Wel jammer, heel veel moois dat ik moet missen :roll_eyes:

1 like

Je doet het zelf. Er is niks mis mee namelijk.

4 likes

Klopt, maar dat is mijn idee… Draag mijn Omega Seamaster om die reden ook te weinig :flushed:

2 likes

Flabbergasted was ik, een paar jaar geleden, toen ik er achter kwam dat een hele bubs Panerai’s slechts een 30M water resistant classificering hadden.

Kan er nog steeds niet aan wennen. Panerai en 30M water resistant.

2 likes

Niet kopen omdat iedereen gaat zeggen wat een lelijk ding. Ik vind hem prachtig maar heb geen geld.

1 like

wat een lelijk ding. :wink:

3 likes

:slight_smile:

Ik denk dat de band voor mij in de praktijk te breed is, bovendien is mijn uitstraling al stoffig genoeg zonder horloge met een houten wijzerplaat.

3 likes