Echt gaaf. Na al die jaren roepen dat het horloge op de maan is geweest, staat nu de maan op het horloge!
Doet niet ieder merk hun modellen “uitmelken”? De schoorsteen moet blijven roken, het zijn geen liefdadigheids instellingen.
Maanfase en datum maar een chronograaf die minuten niet aangeeft?
Of zie ik iets over het hoofd?
Volgens mij zit die op de rechtse subdial, de binnenste schaal. Maar wel enorm lastig af te lezen want er staan alleen streepjes om de 5 minuten
De rechter subdial doet dus zowel uren (korte wijzer, als minuten (lange wijzer) van de crhonograaf. Die minutenwijzer eindigd aan de dots die elke minuut van de chrono aangeeft. Je kan deze sub dial ook gebruiken als 2 de tijdzone ( hoewel wat omslachtig.)
Ah, je hebt gelijk, er is wel een minutenschaal, de lange is uiteraard de minuten, niet de korte
Ah zo. Mijn fout. Inderdaad.
Cadeau krijgen ja, kopen? Nee
Dat n/s ( kompas ? ) in die maanfase stoort me, als of er een stickertje op is geplakt.
Verder wel een aardig ding voor 19.000,= euronen🫣
gewoon schitterend.
niet echt de “budget”uitvoering helaas.
de zilveren voor mij.
Voor 19000 koop ik wel iets anders (als ik het geld had om daar aan te geven)
Ik geef toe de zilvere is heel mooi maar niet voor die prijs.
Maar gelukkig zijn ze er voor de mensen die ze willen en wel veel geld hebben
Geen fan van de meteoriet wijzerplaat maar ik vind de maanfase wel leuk/goed uitgevoerd.
Geen Speedmaster fan, en voor dat geld zeker wat anders….
Ik heb moeite met de sub dial voor de maan. Die is te groot en trekt het zaakje wat uit verhouding vind ik.
Noordelijk halfrond / zuidelijk halfrond vermoed ik.
Ik vind die blauwe echt heel mooi heel gaaf !
Klein puntje is dat ik ze graag iets kleiner qua formaat had willen zien bv 40mm voor de rest echt heel gaaf
Vermoed ik ook…
Ik stond net op Schiphol voor een vlucht, en zag daar een roodgoud Breguet 7174 met guilloche wijzerplaat staan voor exact dat geld.
Tuurlijk, met BTW korting. Maar toch. Ik vind, als ik de Swatch groep 19K moet geven, dat zo’n ding of de 5157 behoorlijk sjieker is voor dat geld.
Zeker wanneer je bedenkt dat alle materie in de ruimte is ontstaan, alles in het universum 13,8 miljard jaar oud is, en dat alle mineralen op aarde het gevolg zijn van inslag of samenklontering van meteoren of asteroïden. Dan is een meteoriet wijzerplaat plotseling gemeengoed.