Wat vinden jullie van Venezianico?

Als regio Den Bosch voor jou geen probleem is heb ik een 42mm ultraleggero en 39mm gmt voor je die je kan passen

Snap ik maar als je 140 resellers hebt in europa en daarvan 0 in de Benelux, dan snap ik het niet meer zo.

Het valt mij op weinig echt kritische opmerkingen te zien. Lijkt dus best een ok merk te zijn. :grin:

Is zeker geen probleem. Deze maand erg druk maar wellicht neem ik volgende maand even contact met je op. :grin:

Online aankopen zijn hier ingeburgerd en je hebt altijd 14 dag retour recht. Niet al die dealers op de website zijn trouwens fysieke winkels.

Haha, krijg je een mooi voorstel is het wellicht volgende maand :wink:

1 like

Helemaal goed hoor, ik hoor het wel. Eind november is de gmt denk ik wel in Spanje als vrouwlief een weekje olijven plukken is :wink:

Deze maand erg druk met Halloween op het werk. Begin volgende maand hopelijk iets tijd en dan alweer sinterklaas, kerst en dan vuurwerkverkoop. Januari voorbereidingen carnaval en a carnaval pas rust.

Klinkt helemaal top. Ik stuhr je wel een pb. Nogmaals thanks. :facepunch:

Mwoah.

Ben zo benieuwd naar jouw ongezouten mening. Altijd leuk en informatief. Wil je geen druk opleggen hoor. :grin:

2 likes

Venezianico komt wel vaak met nieuwe modellen al dan niet in beperkte oplage.
Hebben ze ook vaste modellen die het merk stabiliteit en herkenbaarheid geven?

Nadeel is dat omdat de nieuwe modellen en varianten zo snel worden uitbracht soms ten kosten gaat van de exclusiviteit en zie je door de bomen het bos niet meer.

Heb twee in bezit uit de Nereide Tungsteno serie 39mm.

Ja? Het lijkt mij namelijk typisch een money grabbing micro brand met ontwerpen die steeds op het randje van de hommage balanceren.

Ze hebben op het moment bijvoorbeeld een horloge wat in de verte aan de Parmigiani Fleurier Tonda doet denken, ze hebben een Moser hommage, en het low-budget liefdeskind van een duikhorloge en een Zenith Defy skeleton.

Het is het allemaal net niet. De prijzen zijn ook zo laag dat het het allemaal net niet kan zijn, bij dit vermeende ambitieniveau.

Het lijkt mij dus een typische tent die het van remote sales moet hebben, en die zeker geen 40% marge aan een dealer af wil staan.

Kort en goed: het is geen Baltic, om even een micro brand aan te geven wat ik respecteer, met een eigen visie en goede service. :wink:

5 likes

Ik heb er twee en de kwaliteit is goed. Alleen jammer dat ze steeds duurder worden, naarmate ze bekender worden.

1 like

Is voor mij gelukkig niet een dingetje zolang ik het maar mooi vind en de prijs ok is.

1 like

Ach het is een mening. Vooral niet kopen dan.

1 like

Dat is correct. Ik zal dat inderdaad nooit kopen. Maar bedenk wel dat er expliciet om gevraagd werd, alsjeblieft. Dan krijgt men ook een eerlijk antwoord.

8 likes

Word gewaardeerd. :+1:
Heb ook meteen even gekeken naar Baltic. :+1:

2 likes

@lasteraar

1 like

Ja inderdaad. Dat is precies wat ik bedoel te zeggen.

1 like