Ongeveer mijn idee: ik houd van gehoorzame apparaten, niet van slimme (d.w.z., eigenwijze) apparaten
Ik ben zeker van de gadgets en als ik een slim horloge zou nemen zou het de Apple Watch zijn maar ik zie in het dagelijks leven zo veel mensen met zoân ding dat ik dat ook wel erg jammer vind.
De sieraad functie van het horloge gaat voor mij toch echt boven al die andere dingen en zoân smart watch is me toch echt wat te 2D.
Om te sporten heb ik trouwens wel een TomTom horloge.
De Garmin Fenix 3 was best aan de prijs. Ik dacht meer dan 500 En dat was voornamelijk ook omdat ik graag met stalen band wilde, wat de praktijk is behoorlijk opschroefde.
De Huawei had ik hier via het forum bemachtigd. Weet eigenlijk niet meer wat ik betaald heb. Maar niet meer dan 200.
Ik zie dat beide de Huawei Watch en de Garmin Instinct zoân beetje hetzelfde kosten. Rond de 230
Ik moet eerlijk bekennen dat, in het kader van hardlooptraining en wat gezonder doen, de Garmin VivoActive Music mijn Connie als daily van de pols heeft verdreven. Ik vind het eigenlijk wel gaaf om alles te kunnen meten (stappen, hartslag, stress) en als ik een echt horloge om wil heb ik er altijd eentje bij me .
Edit: Nu ik er over nadenk zou je ook een goede fitness tracker aan 1 pols kunnen dragen en aan de ander je echte horloge. Tijdens het sporten draag je je echte smartwatch. Zeker als deze tracker niet meer is dan een simpele zwarte armband.
Yep, super acceptabel. Zeker hier in Suriname als we gaan varen op de rivier. Ook een G-Shock is dan best prettig.
Verschil is dat de 1 een mooi sieraad kan zijn en de ander veelal een gadget is. Voor de rest niks mis mee.
Wellicht over een paar jaar weten de grote merken de sieraad functie en moderne technische functies toch goed te combineren. Wie weet.
Ik word af en toe al gek van mn smartphone laat staan dat daar nog een smartwatch bij komt.
En ik vind ze niet mooi.
Welke klassieke horlogemerken kennen âalâ een smartwatch? Jlc, omega, rolex etc?
Verschillende horloges voor verschillende bezigheden, soms is een G-Shock voor het ruwe werk het beste, soms een smartwatch en soms een duiker, chronograaf, of dreswatch, daarom zo veel mogelijk verschil in de collectie.
Tag HeuerâŠ
Paar weken zoân fit-stappenteller-geval gehad⊠die toevallig ook de tijd aangaf.
Vind het niks.
Daar zijn de meningen over verdeeltâŠ
Volgens het gros hier zou het een onderarmhorloge moeten zijn.
Hoi @SuperDuiker,
Ik draag de laatste tijd steeds vaker een watch.
Op mijn werk heb ik 2staps verificatie die ik ermee kan bevestigen en sinds kort kan ik ermee betalen. Verder gebruik ik de gezondheids -apps ook steeds consequenter. âŠen hij loopt altijd goed!
Mijn conclusie: de smartwatch wordt steeds belangrijker voor me.
Maar in het weekend draag ik mijn andere horlogesđ
Montblanc
Soms heel praktisch, maar Ik draag ze niet voor âde mooiâ, de lelijkerds !
Ik vind het geen horloges. Polsvervuiling! Dat is het.
Slimme horloges? Gekker moet het niet worden, die dingen zijn zo dom als wat⊠Maar als ze je de info verschaffen dat jij op het eigenste moment bruikbaar acht, dan zijn het zeer bruikbare dingen. Zelf gebruiker geweest van de Samsung frontier⊠leuk, plezand en zag er goed uit, alleen die batterij duur. Elke 3d aan de lader. Omdat deze toch een paar nuttige zaken kon dewelke ik gebruikte, overgeschakeld naar een âsemiâ smartwatch ( fenix 3HR) . Ondertussen zit ik aan de fenix 6X saffier en is dit voor mij de ideale combinatie van toolwatch/smartwatch en sporthorloge.
Dus ja, ik vind het wel meer dan OK dat die dingen bestaan. Mijn fenix is zelfs de reden dan een halve horloge box wees is geworden. Mijn g-shocks krijgen gewoon geen polstijd meer erdoor. Zou Darwin dat ook gelden voor horloges ?
Wegwerprommel vind ik het
Daarnaast kijk ik al de hele dag naar schillende schermen, hoef er niet ook nog eentje om mân pols.
Sluit ik me bij aan. Op een gegeven moment is je software verouderd en kan je âm weggooien.
Ideaal voor fabrikanten. Want dan kan je er weer Ă©Ă©n met een extra foefje kopen.
Ik heb de fitbit versa 2! Niet te veel tralala en goede tracking van de slaap⊠heb ook de garmin instinct⊠super horloge! Maar eigenlijk een outdoor horloge zoals een g shock!