Wat waren jouw grail watches en welke grail is de volgende?

Haha dat maakt het in dat opzicht alleen al een graal. Die GS zou voor mij ook al genoeg zijn om de tranen mee te drogen inderdaad.

1 like

Als je nu zou kiezen voor een zwartgele Lancia Ypsilon zou je 400 euro per maand kunnen sparen, en zou je al na 10 maanden een AT kunnen kopen…


Ohh, wacht, je hebt een auto van de zaak…:sweat_smile:
Dan gaat die vlieger niet op.
Jammer toch?

Alkes ok verder Jeroen?
Meeten bij de Mac binnenkort?
:sunglasses::+1:

1 like

Wauw, die alpinisten :heart_eyes:

1 like

Hahahaha! :joy:

Deze komt in September; mijn grail auto! :sunglasses:
(Én toys for boys, penisverlenger en meest onzinnige onpraktische dure autokeuze óóit maar ga er -Deo volente- gewoon fijn in shinen met mijn arm uit het raam en Seamaster om de pols! :shushing_face: )


P.s. En koffie bij de Mac moeten we zeker weer een keer doen!

5 likes

Dattisnietmis jongen! Maar die Lancia komt met miss !!
(Dit is miss Swiss 12 jaar geleden)


En dat doet heel andere dingen dan verlengen…groot denken, groot denken
:sweat_smile::rofl::sleepy::rofl::rofl::sunglasses::sunglasses:

2 likes

Het gevoel van een grail heb ik na mijn eerste mechanisch horloge in 2002 nooit meer kunnen benaderen…

7 likes

Ik stuur je een pb want mijn mobiele nummer is anders dan toen, long ago

1 like

Een echte grail niet echt maar wel enkele dingen waar ik al een tijd naarstig naar op zoek ben, een 7a28-7120, een oranje 6139-6040 en een 6117-8000.

Ik heb enkele dingen al wel gevonden die ik erg gaaf vond en lang naar opzoek was zoals bijvoorbeeld mijn golden tuna. Ook nu een GS incoming wat wel iets was waar ik lang aan dacht al.

12 likes

Graag gedaan :joy:

1 like

@rlc. Leukste topic wat je geopend hebt tot nu toe.

Grail watches. Tja. Lastig. Er blijft zich altijd wel iets nieuws aanbieden.

Maar goed. Ik had ooit deze doelen.
Een super strakke vintage 5513 wilde ik nog wel eens.

Dat is gelukt.

Een Breitling 817 in top staat wilde ik ook nog wel eens.

Dat is gelukt.

Een vintage daytona 6263 wit in bijna mint staat wilde ik ook echt.

Ook dat is gelukt.

Er is nog zoveel moois en gaafs. Komt vast wel weer een nieuw doel. Voor nu heb ik geen specifiek horloge op de korrel.

:beers:

14 likes

Elke maand wel een nieuwe Greel. En die kopen we dan.

2 likes

Heb jij zo’n vintage manual wind Daytona? :scream::heart_eyes::scream::heart_eyes::scream::heart_eyes:

1 like

Die laatste is wel erg leuk en had ik nog nooit eerder gezien! Erg leuk, maar lastig te verkrijgen dus?

Welke Grand Seiko is er ondertussen onderweg trouwens?

Mijn eerste - schijnbaar onbereikbare - grail, was het horloge van opa. Bitterzoet was de dag dat mijn oma zei, dat hij ‘m voor mij had bestemd. Nog steeds het enige onbetaalbare horloge in de collectie.

De volgende grail was een gouden AP Royal Oak duaal time, die ik mezelf kado zou doen als ik het financieel gemaakt had :joy:. Inmiddels vind ik deze echter te opvallend. Een stalen Royal Oak is nog steeds een langgekoesterde wens, maar ik heb een beetje jeuk van de gestuurde schaarste. Dus voorlopig laat ik die links liggen.

Een echte Breitling vond ik als tiener al erg mooi om van te dromen. Die kwam er toen mijn dochter geboren is. Nog steeds heel blij mee:

Als tiener wilde ik al een Seamaster met blauwe wijzerplaat. Die is enkele weken geleden aan de collectie toegevoegd.

Naast de APRO, vind ik de Vacheron Constantin Overseas erg mooi, net als enkele modellen van JLC, de 1966 van Girard Perregaux of een Sub of GMT van Rolex, maar niets dat ik per sé als grail zie.

5 likes

Had. Zo een manual vintage daytona.

Verkocht toen de sky the limit was. :sunglasses:

1 like

Mijn grail is nog steeds Rolex 16710 en 1019

1 like

Eerst waren mijn grails speedmaster en seadweller.
Speedmaster weer weggedaan wel mooi maar te fragiel met name de waterdichtheid.
Toen kwam de nieuwe seadweller en deze had een loupe, voor mij een afknapper.
Daarom een no date gekocht, mooi horloge maar vind hem te klein, moet hem nog gaan verkopen.
Verder heel tevreden met mijn Seikos en G-Shocks.
Nu geen grailwatch meer, het is goed zo.

1 like

Ik heb veel zogenaamde grails. Dierbaarste is mijn sub.

7 likes

Hoe kan je dat nou doen? Die SBDX 001 verkopen? :smiley: Die van mij gaat er nooit meer uit!

Ik heb twee GS horloges, en eigenlijk zou ik wel een zwarte Stowa Flieger met blauwe wijzers willen hebben, een PRS-29 van Smiths en eerlijk gezegd ook wel een SNZG11 van Seiko. Die laatste is 100 ballen. Ne zoveel lol van.

“Grails”? Ik spaar horloges voor shits and giggles, en status zegt me geen reet.

1 like