Ik vind het een mooie horloge!
Ja inderdaad! Holy Grail voor veel beginners denk ik. En klopt de verwachting, nu je om je pols heb?
Mijn vader is gek op Omegas. Hij heeft nog een vintage Constellation liggen in zijn box.
Hey deze van de Clean Ocean edities zijn erg mooi. Helaas is deze beetje groot voor mij pols. Zat zelf te kijken naar de 39,5mm Clean Ocean. Wat ik jammer vond van mijn editie was de intregated bracelet waardoor ik OEM banden moet gaan halen Meestal zijn de opties erg weinig.
Maar super mooie horloge
Mijn eerste ‘luxe’ horloge die ik kocht was een Tag Heuer F1 met luminous dial uit 97 Is een model die nu zeker niet meer kopen maar mij als jonge gast enorm aansprak.
Heb voor dat horloge tijdens mijn militaire training paar keer serieus op mijn kop gekregen omdat het 's nachts teveel zichtbaar was. Ben toen snel terug over gestapt op mijn oud duikhorloge en de Tag enkel in het weekend gedragen.
Nu heb ik aal een tijd een Tudor BB36 welke ik verkies boven elk ander horloge in de collectie om te dragen.
Hey Stefan,
Bedankt voor jou ervaring! Ik vind trouwens jou Tudor een hele mooie horloge! Erg clean en mooie snowflake hands:ok_hand:
Heerlijk als je je horloge zo kan gebruiken. Net nog naar gekeken op Chrono24. Absoluut een mooi ding! Nog best prijzig hoor voor dit model maar dan heb je ook wel wat!
Enjoy!
Hey Victor,
Gave horloge! En die verschillende Lume! Heeft wel wat hoor al die worn and tear. Komt ook uit jaren 90! Hoe heet dit model?
Hey!
Jaaaaaa dit is een hele mooie horloge! Hoop in de toekomst eentje te kunnen bemachtigen! Ben zelf nog niet uit welke de betere zou zijn voor mij aangezien ik geen dikke polsen heb. Rose versie draagt kleiner dan de Shield versie. Gelukkig is er ook een 39mm versie.
Hey bedankt voor de info. Is inderdaad niet heel duur. Moet wel beetje sparen maar is zeker te doen!
Helaas zijn er zoveel leuke horloges in de range van 1500-2500eu
Mijn eerste:
Dit was mijn overstap na meerdere tissot horloges. Lekker groot vond ik toen nog mooi.
Verder zie ik mijn oude ingenieur als een mooie start tot het wat meer serieuze werk.
Zo eentje zou ik wel graag in mijn collectie willen hebben!
Gaaf zeg. Heb je daar foto’s van?
De mijne zijn beiden al jaren terug verkocht.
Zonde! Ik zou een BB nooit weg doen! mooie horloge hoor…
Hey Scrub,
Ik vind Seikos mooie horloges hoor! Die Sinn is ook heel gaaf! Is dat een pilotwatch?? Die domeglas maakt het echt af! Ik probeer mezelf in te houden anders blijf ik horloges kopen …
Model naam Sinn?
The moonwatch!
Heb waarschijnlijk de Tag nog ergens op zolder maar weet niet waar die zit,
Even een foto van het web geplukt.
Grappig dat deze met 34mm als een dames horloge word geadverteerd maar toen werd deze ook als midsize mannenhorloge verkocht.
Bedankt voor jouw uitleg! Ik ben het helemaal met je eens!
Ik probeerde ook niet om verwarring of een negatieve discussie te voeren of in die trend.
Ik ben net een beginner en weet nog niet precies hoe ik mezelf moet orienteren. Ik ben zeg maar nog op ontdekkingsreis. Iedereen praat hier uit zn eigen referentiekader.
Mijn duurdere horloge is een Seiko Prospex STO special editie en die heb ik gekregen voor mijn verjaardag! Mijn meer betaalbare is een Casio G-shock…
Coole bezelinsert op de SKX!