Eerst 40j niks dragen. Pas 4j draag ik horloges.
En Ja, zo gaat dat inderdaad door.
Eerst 40j niks dragen. Pas 4j draag ik horloges.
En Ja, zo gaat dat inderdaad door.
Beetje formaat Speedy als ik me niet vergis. Allang weer weg natuurlijk
Echte, hmmm meer eerste. Na decenia lang een spreekwoordelijke geen ruk te geven om horloges stond ik voor een juwelier in de stad te wachten op iemand. Normaal nooit een blik naar binnen geworpen maar de schreeuwerige kortings display trok de aandacht. Ik zag een horloge met veel wijzertjes op een donkere plaat en dacht opeens, ik koop een horloge. Thuis gekomen constant lopen loeren naar dat ding om mijn pols dus google op. Wat heb ik eigenlijk gekocht, oh certina, oh titanium, wauw er zijn horloges zonder baterijen. Voor ik het wist loerde ik door iedere juwelier zijn raam en zag ik de tissot prs. Automatisch, cool maar veel te duur. De week erna was ie opeens weg en lagen er nieuwe modellen. Hmm, google op en een reeks aan nieuwe modellen, dus toen ik deze nog zag liggen in een andere stad meteen gekocht. Daarna nog 3 automatische modellen gekocht ( die ik overigens nog steeds graag draag) om de honger te stillen. Toen kwam PASD, bro, met zijn prachtige fotos van het perfecte horloge, de 65 movember. Stad en land afgestruind om dat ding te bemachtigen and i love it. Op het moment loer ik veel te veel naar de aqua terra 39mm, maar het waar de f*** ben jij mee bezig stemmetje is nog te sterk om tot die aankoop over te gaan.
Sjezus wat een lap tekst en ik zit pas aan m’n 2e ipa, maar het was een lange dag.
Groeten Jeroen
Mijn eerste ‘echte’ horloge, toch zeker een jaar of zeven dag in dag uit gedragen. Daarna geflipperd.
Klein en goud was helemaal out. En nu
Nu nog steeds. Paar flamboyante figuren daar gelaten
Dan heb ik me in elk geval flink laten meeslepen door de goudkoorts hier
Momenteel heb ik een DJ 16233 in de collectie.
Een speedy reduced! Helaas maar 2 weken kunnen dragen door een kapotte chrono module
Dus ingeruild en dit beschouw ik als mijn eerste echte horloge!
De Air king 5500!
Cool!
En dan denk ik meteen wanneer komt het? Je weet wat niet veel later gemeld zal worden.
Ah hier, ik wordt niet teleurgesteld:
Mijn allereerste ‘echte’ was deze Oris, 5 jaar non stop gedragen
Daarna volgde de nog steeds gemiste planet ocean 42mm co-axial, zeker een jaar of 6 gedragen
Toen naast de po een 2e gekocht de fantastische
Iwc flieger
Daarna mijn po ingeruild op een Rolex polar bij Danny en toen was het einde zoek😥
Haha de power van het forum mag je niet onderschatten
In 2012 voor mijn 50e verjaardag aangeschaft. Eerste ruim boven 1k horloge.
Tevens begon hier de ‘gekte’ mee, nu ruim 25 horloges aanwezig…
In de jaren 80 hoe platter hoe beter en kwarts natuurlijk.
Een jaar sparen en in 1988 kocht ik deze Omega.
Het werd gevraagd.
Ik noem het vaak omdat ik de verkoopwaarde van een champagne dial GS heb weg gelazerd. Ik denk daar nog wel eens aan, en dan moet ik een beetje huilen.
Dit is m’n tweede: ik heb op enig momenten die zwarte co-axial geruild voor de blauwe pre-coaxial. Daar was ik in eerste instantie al naar op zoek maar toen liep ik tegen dat koopje aan (die zwarte). Uiteindelijk dus geruild met de zwarte, binnen het forum, met gesloten knip, en die blauwe toen bij W&V ook, totaal laten servicen. Jij hebt hem ook niet meer toch? Mis hem wel soms
Na een jaar of 30 met een Fossil, 3 x dezelfde Festina en een Ozoo (cadeau van m’n vertrekkende manager) te hebben gelopen in 2016 deze Oris gekocht als aandenken aan m’n overleden vader
.Nog steeds heeeel blij mee.