Een Junghans Meister, waarschijnlijk. Ik heb een oogje op de nieuwe Pilot, maar dat hangt van de prijs af…
Minder flipperen! Kost me alleen maar geld
Black bay black of 14060. Dus of gelijk goed, of met een tussenstapje
Eerst komen 2 stuks Stuckx The Bull binnen.
Daarna zien we wel verder, maar een Oris Aquis small second of Tudor BB Red zou wel mooi zijn.
Volgend jaar, hmmm, ik denk dat er weinig geld richting horloges gaat.
- We gaan met zijn drieën een paar weken op vakantie naar Europa komende zomer
- in juni gaan we verhuizen
- ik hoop volgend jaar weer een motor te kunnen kopen (2x want mevrouw Kool wil ook graag rijden)
Ik blijf wel klokkijken hoor!
Dit jaar een Omega AT gekocht (en verkocht) en nu staat er een Rolex Datejust 2 voor de kerstdagen gepland dus 2016 geniet ik alleen van dat horloge en verder lekker een paar x op vakantie (Rome, Dominicaanse) en wie weet wat nog meer…oh ja en een goedkoop tweedehands autootje kopen…
Ik leg 125,00 in de week weg nu om volgend jaar voor me zoon een 16710 te kopen voor ze verjaardag uit 99. Hij is nu al happy met ze Polar uit 99 maar hij zit maar naar de Pepsi te kijken.
Sparen voor een klok is het leukste vind ik.
Op technisch gebied wil ik mij bekwamen in de chronografen. Er ligt nog een Zentra chronostop op mij te wachten, die is niet zo ingewikkeld dus mooi oefenmateriaal. En een prachtige aanwinst als het goed uitpakt. Daarnaast ga ik proberen wat defecte poljots chronografen te vinden om daarop te oefenen. Niet voor de verzameling, maar puur als oefen materiaal.
Plannen voor 2016: alles flippen en deze kopen en dan elke dag trollen in het wat-draag-je-vandaag-topic
Minder flipperen en genieten van van Expl2 Polar.
Ik ook maar dan van de 14060m i.p.v. de Explorer 2…Maar gelukkig zijn het plannen en geen vastliggende feiten
Eerst wachten op de Stuckx. Daarna lekker een beetje doorflipperen waar ik dit jaar een goede start mee heb gemaakt. En dan langzaam richting een Speedmaster / Planet Ocean. Waarschijnlijk nog met een Sinn / Damasko als tussenstap. Dit is wel een meerjarenplan
Absoluut. Ik denk aan een Tudor Sub bv. Maar ja, dan schiet er van het budget niet veel meer over.
Mocht ik bv 2000 uitgeven aan 1 ‘topklok’, kan ik nog 1000 uitgeven aan een leuke 2de om af te wisselen…
Keuzes, keuzes, … Ik denk dat ik vooral eens winkels moet aflopen om eea om de pols te doen, want plaatjes zeggen niet alles… en passen voordat je koopt, vermindert de kans op flipperitus.
- Catawiki uitproberen als verkoper
- Een Speedmaster mark II bemachtigen
- Me de hele tijd afvragen waarom ik niet gewoon de Seamaster 300 koop die ik écht wil hebben.
Sound like a plan?
Ik pak het maar war drastischer aan… Besloten om een flink deel van de collectie af te stoten en één holy Grail terug te kopen. Meer info zal volgen voor het einde van het jaar…
Doorgaan met flipperen!
Mijn plannen wijzigen toch constant
- Afstuderen
- Als beloning een mooi High-end horloge kopen, (Speedmaster, Seamaster, LLD, Tudor BB) Kortom welke weet ik nog niet
- De nieuwe Seiko Turtle toevoegen aan de collectie
et voila, daar is je high end horloge
Weet niet hoe groot je collectie nu is, maar dan kan het nog druk worden in de verkoopsectie als ik alle reacties lees met minderen in horloges
is gunstig voor de prijzen