Ben tevreden met mijn collectie nu. Ben dus ook niet van plan om te kopen en/of te verkopen. Maar je weet maar nooit. En verder gewoon veel rondhangen op het forum. Want dat is altijd leuk.
Nog steeds verwezelijken, wat ik half jaar geleden of zo ben begonnen.
Het omzetten van polis geld van men ouders naar een passend horloge.
Stand is nu: speedy uit de moonwatch collectie, of een seadweller of sub.
Maar vindt de rollies een beetje iel om men pols.
Dus ben er nog niet helemaal uit.
Grtn Leen.
Voor dit jaar, dat ik weer ben begonnen met het verzamelen van horloges. Ik heb 3 prachtige vintage horloges gekocht namelijk een Philip watch Caribbean, een Jaeger Lecoultre dresser met een k881 uurwerk en een Seiko 7549-7010, ook wel Tuna genoemd.
Voor 2016 heb ik in de planning dat ik een aantal kwaliteits horloges aanschaf zoals bijv longines met een valjoux uurwerk uit de jaren 60 en bijv een Heuer Autavia GMT met een valjoux 72 uurwerk ook uit de jaren 60.
de 5513 wil ik nog wel. liever nog een 5512 maar zo kieskeurig zal ik wel niet hoeven zijn vrees ik.
Doelstelling voor dit jaar zijn al behaald, ruim zelfs.
Volgend jaar wil ik graag een Tissot Le Locle, het liefst de chronometer en 1 of meerdere leuke vintage horloges aanschaffen. Helaas nog geen duidelijkheid op het gebied van werk en inkomen, dus zal nog spannend worden. Maar je mag de lat best hoog liggen vind ik.
Plannen voor 2016: verdiepen in (en kopen van) vintage horloges. Daarnaast wil ik gaan beginnen met wisselen van bandjes. Eens kijken hoe mijn horloges op andere banden uitkomen. Zal volgens mij wel een verfrissing geven van de ‘collectie’ zonder veel geld uit te hoeven geven.
Dat zijn de betere plannen!
Als je dan toch een Oris Aquis met wat blauw wilt…
Fijn dat er zoveel horloges gekocht gaan worden! Mijn plan is nl om door te sparen voor 2017…
1e helft 2016 rustig qua horloges, want te druk met werk. Daarna zien we wel weer. Verkoop voorlopig niks. Te vermoeiend en tijdrovend.
Hamilton khaki handwinder, verder zien we het wel. Qua verkopen gaat er niets gebeuren.
Mijn plan was om in 2016 eens te gaan kijken naar een Panerai Luminor.
Blijkt echter wat sneller te gaan dan gedacht, waardoor ik er met kerst al eentje bezit!
Moet ik weer iets nieuws bedenken voor 2016…
Goede keus, uitstekende prijs/kwaliteit verhouding!!
Grt. Marco
Plannen voor 2016 wat minder flipperen en toch voorzichtig weer naar een Rolex kijken.
Blijft toch lonken.
Voor allen alvast fijne feestdagen en een gezond 2016.
Een zwarte met sunburst? Die kleurcombi heb ik al op mn breitling soh.
Née ik zou voor het echte blauw gaan.
Maar je weet t niet, de afgebeelde blauwe TH heb ik inmiddels ook in t zwart
Het ziet er naar uit dat mijn plannen voor 2016 nog in 2015 gerealiseerd worden
Ik ben niet veel van plan het komende jaar. Ik zal mijn uiterste best doen om het bij 6 horloges te houden en liever nog, terug naar 4 of 5 die dan ook echt de draagtijd krijgen die ze verdienen.
2016 Hopelijk verhuizen, en kwa hobby een mooie horlogedoos scoren en een vintage horloge mag er bij komen, dress of chrono goud of staal…geen idee dus, komt wel op mijn pad