Wat zijn jullie plannen voor 2018?

Bij mij ook maar het is nog geen 2018 :sunglasses::sunglasses:

3 likes

Erg gaaf hoor! Benieuwd naar de bestemmingen!

2 likes

Het zou zo maar kunnen dat ik de collectie flink uit ga dunnen. Op zoek naar rust in de kop, voor zo lang als het duurt.

Soms lijkt het me zo lekker om gewoon maar één alleskunner te hebben (en één beater). Beetje under the radar liefhebbers horloge. De Sinn UX komt eigenlijk aardig in de buurt.
Mooie droom :joy:

3 likes

Jacob, wat een verschrikkelijk goede smaak heb jij. Speedmaster :dromedary_camel: wel op staal dan hĂ© :thumbsup:[quote=“Roger_Beep, post:185, topic:132612”]
Op zoek naar rust in de kop
[/quote]

Zijn we dat niet allemaal?

4 likes

Thanx😉ja op staal, maar ook zeker op leer. Sterker nog de eerste 2 bandjes zijn al aangeschaft.

3 likes

1 horloge uit mijn wish list kopen en me voor de rest niet laten afleiden door al die kanjers die hier voorbij komen. Dus je, slechts 1tje. Gewoon mijn ding blijven doen

1 like

Prachtig schip :astonished:

2 likes

Holy fuck

2 likes

Supertof!

1 like

De voorgenomen plannen van maximaal 3 zijn al weer gewijzigd

Nog 10 minutes en dan gaat de pre-order “open” van weer een micro-brand
Op de foto’s een heel bijzonder horloge
Hoop dat ik er 1 "te pakken krijg"
Dit naast het feit dat vandaag hopelijk de kist voor 8 van Cliogek (Richard) binnenkomt

Nieuwe ambitie voor 2018

Maximaal 8
Betekent nog steeds 2 horloges verkopen als ik over 8 minuten “bingo” heb

3 likes

Damn UTC = +1 tov CET
Ben dus 2 uur te vroeg
Tot over 2 uurtjes :wink:

3 likes

Plannen voor 2018

• In Tokio het Seiko museum bezoeken (spaarplan “Jan naar Japan” is inmiddels gerealiseerd)
  • In Tokio een of wellicht twee Seiko’s aanschaffen
  • Een reisverslag schrijven over mijn reis naar Japan, plaatsen op HF en meer dan 100 reacties krijgen 

• Een mooi automatisch horloge scoren met maanfase (planning: tweede helft 2018)
  • Een paar betaalbare tweedehandsjes scoren hier op HF, op Uhrforum of op Ebay: dresser, flieger, chronometer COSC gecertificeerd, doktershorloge, whatever
  • leuk en soms wat kritisch blijven meedoen op HF
  • De hfle2017 binnenkrijgen, inschrijven voor de kickstarter Long Beach Panda van @BG1 en de Pancor2 binnen harken (onmiddellijk bandje verwisselen!)
    (De lijst met overige doelen 2018 is overigens een stuk langer, maar niet relevant om hier te melden. Wat hebben jullie er nou aan te weten, dat ik samen met lief een rondje Nederland ga fietsen, dat ik naar Barcelona wil fietsen enz. enz.)
14 likes

Een Rolex 114300 in blauw of grijs :wink:

6 likes

Dat misschien niet, maar je “Jan naar Japan” plan inclusief het bezoek aan het Seiko museum volg ik graag. Japan staat ook hoop op mijn wensenlijstje, en ja uiteraard ook met bezoek aan Seiko. Ga je er een mooi verslag van maken?

1 like

5 januari, het klokje in de auto vervangen

4 likes

Ja die is erg mooi.
Ik zou niet tussen blauw en grijs kunnen kiezen.

2 likes

2018, qua horloges
goede vraag

Ik ga sowieso mijn collectie van alweer meer dan veertig stuks wat afbouwen, en heb net weer een nieuwe Vosto gekocht dus moet er echt even werk van maken.

Uiteraard is 20018 het jaar dat de Long Beach Kickstarter op 11 januari eindigd en we die horloges gaan laten maken en uitleveren, een spannend traject!

Voor wat betreft nieuwe aanwinsten, ik heb een hele wensenlijst (de een wil ik meer dan de ander) die natuurlijk nooit te realiseren valt.
Jaeger LeCoultre Deep Sea Chronograph

Rolex Datejust 41mm blauwe wijzerplaat op een Jubilee Band

Longines BigEye Chrono

Rolex Datejust Turn-O-Graph

Omega Speedmaster Pro, alhoewel die wel erg “run of the mill” is.

Rolex Submariner No-Date

Daarnaast zijn er nog vier plannen om als de Long Beach is afgerond een vervolg eraan te geven, twee variaties op hetzelfde thema.
Daarnaast nog een heel ander horloge: een zomerklatser met een GMT en 200m waterdichtheid. En nog wat Flieger-igs.

8 likes

Mijn Plan voor 2018:

@Arie_Kabaalstra

7 likes

Komend jaar wil ik de - in korte tijd aardig uitgebreide - collectie wat uitdunnen. Nu al te veel klokjes die ik niet draag.

Verder momenteel geen koopneigingen meer, al kijk ik sinds kort met een schuin oog naar deze:

Dus wellicht in 2018 :smile:

6 likes

Daytona (wit) of Big Pilot.

2 likes