Wat zijn jullie plannen voor 2018?

Verbouwen waarschijnlijk en de geboorte van onze 2e kleine als alles goed gaat, dus waaarschijnlijk weinig extra over voor horloge('s) in 2018.
Zo wel, (misschien geboorte wel een leuke aankooprede :innocent: ) wellicht een Vintage Citizen automaat, óf deze :heart_eyes:.

7 likes

Dit is de boosdoener
Plaatjes zijn geduldig …

2 likes

Goed plan, lekker kort!.. :slight_smile:

4 likes

Mooi(st)e Sumo Limited

1 like

Ik wil het dit jaar veel rustiger doen dan afgelopen jaar.

De volgende wens is er:
rolex 16610ln, 2010 laatste serie verwisselen voor de 16610lv

Eventueel later in het jaar een datejust toevoegen, 36mm of de nieuwe 41mm. Waarschijnlijk deze:

Verder eigenlijk niets.

11 likes

Mijn doel voor 2018 qua horloges is, om de Daniel Wellington te verkopen om iemand anders er blij mee te maken. En daarna een nieuwe Duiker toe te voegen :sunglasses:

7 likes

dat is 16 uur per dag…

1 like

ook benieuwd naar die verslagen hoor.

(zei ik als fervent fietser en gek op reisverslagen/verhalen)

2 likes

Op de valreep van 2017 wel een noodzakelijk iets met 4 exemplaren incoming…:no_mouth:

4 likes

Hier een voorbeeldje

15 likes

Misschien dat een plaatje helpt ?

11 likes

Voor 2017 dacht ik toen aan een Speedmaster. Maar ik ben maar enkele weken enthousiast geweest, daarna ebde het weg. Dus dat is er niet van gekomen. Heeft verder natuurlijk niets met de prijs te maken :wink:

Plannen voor 2018? Die zijn er eigenlijk niet. Met 6 horloges heb ik een leuke en afwisselende collectie vind ik. Een Meistersinger, seiko 5-je, skx009, skx171 mod, undone urban chrono en een Oozoo. Alleen de laatste komt eigenlijk zelden uit de doos.

Maar een plan zou ook wel weer leuk zijn. Het uitkijken naar een horloge wat je oo het oog hebt, is een leuk onderdeel van de hobby!

3 likes

6.000 uur / 52 wk / 7 dagen = 16 uur per dag.
Dat is best veel.
Maar je bespaart neem ik aan enorm op woonlasten.

Edit: ik zie het al … excuus

1 like

Goedzo :grinning:

3 likes

Hoi HF

Zie hier de “Boosdoener” voor mijn eerdere 2018 ambitie
Kon deze mooie kist voor “schijntje” overnemen van Richard (Cliogek)
Waardoor “8” het nieuwe magische getal is voor 2018 ipv "3"
Betekent 2 horloges verkopen of 2+1 naar "upgrade"
Nog geen idee hoe want heb iets met elk van deze horloges inclusief de Brathwait

20 likes

Dat zijn beste plannen voor 2018 :grinning:

Grappig fenomeen dit. Ik schrijf daar een verhaaltje, maar iedereen valt alleen maar over die typo van die extra 0

:slight_smile: Een zeer menselijk ding, geloof ik. Je ziet het ook veel in debatten terug. :slight_smile:

7 likes

Ik zie de zenith nog altijd zitten hè . :wink:

1 like

Yip, en moet ook niet weg, integendeel
De reden was meer gericht op “te veel” witte/lichte wijzerplaten
Had echter niet verwacht dat er zoveel weerstand is tov romeins cijfers :wink:
Binnenkort op donkerblauw alligator
Dan is het een meer dan mooi dressy horloge voor door de week
Kan ik het afwisselen met de Staudt & de Seiko

2 likes

Zeker. Net zoals overdrijven. En dat gebeurt van achter het toetsenbord nogal eens. Maar hier is het natuurlijk wel duidelijk dat het om een typo ging.

1 like