Even een aanvulling op mijn lijstje:
De Tudor Heritage Black Bay Chronograph
Als deze volgend jaar nog beschikbaar is…
Maar de speedmaster staat ook nog op de lijst dus dat wordt kiezen
Zullen we het dan voortaan maar zo opvatten.
Voor diegenen die voor 2018 nog inspiratie zoeken kwam ik een fraai geïllustreerd item tegen:
Plannen voor 2018 zijn lekker saai ; geen horloges en de focus op het eerste koophuis met de vriendin en de 3 dochters.
Denk dat je de focus op de juiste dingen richt.
Voorlopig even niets nu de SpeedyTuesday binnen is. Wij hebben ook net een huis gekocht en ga eerst maar eens wat extra aflossingen doen. Op de wat langere termijn hoop ik nog een el Primero 38 mm aan te kunnen schaffen en/of misschien een high(er) end duiker.
En ik zou het erg leuk vinden als we in 2018 de dit jaar afgeketste HFLE-poging alsnog zouden kunnen realiseren, want die zou echt heel gaaf zijn geworden.
Stowa.
Als die komt is dat in ieder geval degene die ik ga aanschaffen!
Verder helemaal niks idd.
Ja, @ElChueco en @flowert die Stowa… jammie! Hopelijk wel een voldoende grote groep mensen die het geld ervoor wil betalen!
Persoonlijk had ik niet de Stowa in gedachten.
We hebben toen dat speelde nog geen plaatjes kunnen tonen, maar het Pellikaan ontwerp was echt heel gaaf. En nee, als we dat rond zouden krijgen ben ik niet bang voor een gebrek aan animo.
Ook niet qua prijs?
Of in mijn geval, qua grootte?
Nee.
2018 brengt mij hopelijk een nieuwe baan in den vreemde en daarmee ook het geld om eindelijk iets écht duurs te kopen… een JS Frisland Classic, Tudor Pelagos of misschien een mooie Damasko zoals iemand hierboven al postte.
O en ik hoop van mijn obsessie voor duikers af te komen
Laat ff weten hoe dat moet als t je lukt
De keus is gemaakt, zie topic op “Algemene Horlogepraat” genaamd
"Ik heb deze gekocht, de Omega".
Plannen voor 2018… kappen! (maar dat is al jaren het plan)
En tot die tijd… volgouden DJ en een blauwe Turnograph.
En nog wachten op de Speedy Tuesday want die zou dit jaar geleverd worden…
Cool, ik duim voor je. Maar waar in den vreemde?
Waarschijnlijk mijn Zenith Prime eruit en één van de volgende erin:
Nomos Ahoi Atlantik
Carrera Cal.6
Breitling SOH II
TAG Heuer Carrera 1964 Re-edition
Dat hangt er nog van af… één van de opties is in ieder geval horologisch significant maar bedankt!
Italië! Bij U-Boat om de hoek. Geintje, ik vermoed eerder dat je veel Udon gaat eten. Wellicht met een mooie umami bouillon.