Wat zijn jullie plannen voor 2018?

Ik stel voor dat dat voorstel alsnog uitgewerkt wordt, voor 2018. Ik zat namelijk met smart op de Pellikaan te wachten!

2 likes

een modje van @HanDavinci sowieso, als we er ooit uit gaan komen :joy:

2 likes

Na veel wikken en wegen besloten dat er gewoon een standaard skx 007 gaat komen. Echter na het zien van een paar mods van @HanDavinci ga ik toch weer twijfelen.

2 likes
3 likes

Vast wel…een keer :sunglasses:

2 likes

2018 helemaal niks!

2 likes

Misschien toch nog iets met tritium

2 likes

Cool! Heb er meer over gezocht maar kon er niet zo snel iets over vinden. Wat voor model is het precies?

2 likes

Halios seaforth serie 2. ergens eind dt jaar via Halios of forasec te bestellen ook in andere (saaie :wink:) kleuren.

2 likes

Het ziet er niet naar uit dat ik dit jaar nog een Sinn 104 I vind, dus zal dat dan maar in 2018 moeten.

1 like

Ik denk dat dit de eerste wordt, afhankelijk of ik hoog genoeg op de lijst sta.

Verder moet ik maar eens gaan sparen voor wat meer nuttige zaken maar of ik dat kan waarmaken :see_no_evil:

4 likes

Hangt helemaal van @Crownguard af :wink:

1 like

Bij mij bepaalt Schaap & Citroen ook altijd mijn keuzes… not.

1 like

Het plan is niet van hem afhankelijk, de realisatie wel!

2 likes

Mijn plan voor 2018: eindelijk eens het blauwe gedeelte “van de andere kant” ervaren.

En buiten de horlogehobby: het nieuwe communicatieplatform waarmee ik reeds ruim een jaar bezig ben, lanceren.

1 like

Duidelijk de Tudor BB 41 weg.

(…en dan wel door ‘m voor een vriendenprijsje aan mij te verkopen, natuurlijk ;-))

1 like

Voor 2018 en daarna staat de Omega Speedmaster op de eerste plaats dan de Sinn UX en als laatste een Seiko springdrive of een GS en heel misschien een Tissot T-Touch solar :slight_smile:

1 like

Denk dat ik in 2018 mijn verzameling ‘weer’ ga uitdunnen. Is me dit jaar erg goed bevallen. :rolling_eyes:

4 likes

Not :wink:

2 likes

Ik ben wel heel erg benieuwd naar jouw verzameling. Ik zie alleen maar gave NA’s, geen blauwe topic’s.:innocent:🖒

3 likes