Wat zijn jullie plannen voor 2018?

Deze beauty kopen! Verliefd.
Hopelijk Q1 2018 :heart_eyes:

9 likes

Staat een mooi exemplaar bij @AmsterdamVintageWatches te koop ā€¦ :heart_eyes:

4 likes

2 likes

Wat is 't geworden?

1 like

Peugeot 3008 automaat met alle opties.

1 like

Overweeg ook de Jubilee bracelet eens :heart_eyes:, meest comfortabele band die ik tot nu toe had.

Oh mijn plannen: Niks, niets met horloges iig. Ofja. Ik laat mijn SKX modden door mijn troetelbeertje en daar stopt het dan. Maar goed, riep ik vorig jaar ook.

3 likes

Voor mij alleen een squale 50 atm en hoop nog ergens een bbblue te kopen!!

1 like

het eind van het jaar halenā€¦

3 likes

Niks kopen en niks verkopen, gewoon dragen wat ik heb en daar tevreden mee zijn.

5 likes

Ik ga kijken of ik een rondje kan gaan skieĆ«n, dan zal ik eens zien of mā€™n partner het Staatsexamen NT2 gaat halen en welke HBO we zullen kiezen voor haar verdere opleiding terwijl ik gewoon mā€™n werk ga doen.

Misschien wil ik eens een kijkje nemen in Portugal en Spanje, daar ben ik nog nooit geweest. Wel buiten het seizoen, graag. En dan nog een rondje op de motor door de Eifel regio. Ook heb ik een roeimachine gekocht zodat ik weer wat in vorm kan geraken.

Horloges? Staat niks in de planning voor 2018, behalve dat ik een tweetal Shell Cordovan banden ga scoren, een voor de Nomos, de ander voor de MĆ¼hle. Maar dat staat op een laag pitje, dat komt ergens tijdens het jaar wel.

Kortom: wat @peaceloveandpitbulls zegt. :slight_smile:

4 likes

Ik wil eigenlijk naar maximaal 20 horloges, dus moet er nog 4 verkopen (Ć©Ć©n staat daarvan nu te koop).

Vanmorgen nog de verzameling bekeken, maar kom er niet uit waar afscheid van te nemenā€¦:thinking:

2 likes

Los van dat je voor dik 40k schitterende Duitse wagens kunt kopenā€¦ Je schrijft een Speedy per jaar af op dat ding, de eerste vijf jaar hĆØā€¦ en de eerste twee jaar zelfs een Sub denk ik :joy:

Brrrrā€¦

16 likes

Een panda staat erg hoog op mijn lijst voor 2018

Dit vind in erg mooi bijv

6 likes

Mā€™n al 2 jaar uitgestelde motortocht door Europa eens rijden,als mā€™n vrouwtje me niet weer verleidt tot meer exotische bestemmingen(jawel exotisch):sweat_smile:

Op horlogegebied,kieken wat dā€™r kumt :grin:

2 likes

Voor mij een rustig jaar. Misschien wel weer een paar er uit en een Rolex er in.

2 likes

Uitdunnen, meer rust, rustigā€¦ SAAI jullie!

2018 wordt voor mij het jaar dat ik me ga verdiepen in vintage horloges en mocht ik hier de tijd voor vinden, ga ik me helemaal wappie flipperen!

Zo, nu jullie weer.

7 likes

Inderdaad , wagensā€¦ meervoud.
43K voor een peug , nog niet in 3008 jaarā€¦

Koop dan voor 10k een leuke A4 met V6ā€¦
Hou je nog wat klein geld over.

5 likes

Veel van mijn doelstellingen heb ik al behaald, dus ik denk voornamelijk genieten van mijn huidige collectie :slight_smile: Er zijn altijd wel horloges die me aanspreken zoals de Seamaster AT of Rolex Explorer, maar dat zijn horloges die je over dertig jaar nog kan kopen.

Het enige specifieke idee momenteel is om de Deep Blue te liquideren en te vervangen door een Steinhart Ocean One met keramische bezel. Ik heb het normaal niet zo begrepen op hommages, maar als de prijs-kwaliteit zo goed ligt als hier is het moeilijk om zoā€™n deal te laten liggen. Als langetermijndoelstelling is er de Lange & Sƶhne 1815 Chronograph of Datograph, maar dat zal niet voor 2018 zijn.

Op niet-horloge gerelateerd vlak kijk ik er naar uit om naar Ijsland te reizen.

3 likes

Op zich zou ik het zelf niet doen maar het is wel een mooie Peut, mits in de juiste kleurstelling/variant etc.

En gelukkig kopen mensen dit soort autoā€™s ook, want anders ging het toch mooie merk onderuitšŸ˜ƒ

1 like

Maar niet flipperen hier hoor, klein marktje en zelfs flinke afschrijving op vintage in NLā€¦:wink:

1 like