Ik hoop op een leuke nieuwe Aevig Huldra.
Dat heb ik nooit gezegd. Ik zei dat Duitsers comfort en gemak niet begrijpen. Overigens was mijn oude Megane stiller, en was de wegligging vergelijkbaar. Deze auto is inderdaad veel vlotter, maar geef mij mân luxe maar, in de file.
De stoelen, dat was wel aperte rommel. Het valt mij nog mee dat ik geen permanente schade aan mân benen heb overgehouden. Voor iemand die 6000 uur op jaarbasis in een auto zit is dat een âwereldprobleemâ.
Het zijn de details die de beleving maken.
Die uitspraak zou op een horlogeforum instemming moeten kunnen vinden.
On topic: Mân partner zou graag een Archimede Klassik 36mm BiC in huis willen hebben.
Ik kan daar zelf ook wel wat mee: 36mm een mooie unisex maat.
Waarom geen Bulova of Seiko? Bulova heeft ook zo zân innovaties op UHF quartz gebied gedaan en Seiko maakt, zeker als je een portemonnee ter grootte van een Omega trekt, van de betere quartz uurwerken op de markt in de GS lijn.
Ik zou de collectie willen afbouwen- ben ik al behoorlijk mee bezig- en nog één serieuze aanschaf willen doen: weer een Rolex Datejust 16233 (staal/goud) erbij terug hebben lijkt me top.
17 uur per dag? Dat jij nog tijd hebt om hier te postenâ:stuck_out_tongue_winking_eye:
In 2018 miss de Omega AT eruit en de Glashutte Panolunar erinâŠwat denken jullie daarvan?
Eruit:
Erin:
waarom dan niet?
Omdat die GlashĂŒtte niet mooi is imho⊠De AT wel
Duidelijk! Persoonlijke keus dusâŠ
Beauty is in the eyes of the beholder. Dus idd een persoonlijke keuze
600, pardon. koffie.
Dit ga ik in overweging nemen, dank je wel! Die GS ziet er fantastisch uit.
Herkenbare âproblemenâ
Pas op 't eind zag ik dat je een duitse wagen beschreef.
Veel van die âproblemenâ heb ik met een fransche auto (308)âŠ
@ bovenstaande autoklagers
Mijn Daewoo Matiz uit 2000 rijdt gewoon als een trein, alleen is het soms moeilijk om in de eerste versnelling te komen, daar zit wat roest denk ik. Verder zit er mos op het dak maar dat helpt weer om de ecologische voetafdruk te verminderen, al rijdt hij 1:15 in de stad. Conclusie: wees blij met wat je hebt
Het is een horlogeforum dus ik beperk me even tot de tikkende rakkers
a) genieten van de huidige collectie
b) collectie niet laten groeien, eerder upgraden
c) blijf stiekum loeren naar een Omega Speedmaster reduced
d) ik heb nog wat eenvoudige handopwinders waarvan de uurwerkjes wel een beurtje kunnen gebruiken
Met betrekking tot het laatste punt hou ik me aanbevolen als jullie iemand weten die dit leuk vind om te doen zonder dat de kosten gelijk de pan uitrijzen (want dat zijn de horloges niet waard)
Nou, ik weet niet of je ooit een Franse auto met >100k op de teller hebt gehad?
On topic:
Ik ben weer even van de speedmaster afgestapt en wil toch mijn pijlen weer op een Rolex gaan richten. De 114060 is de grootste kanshebber. Nooit gepast en nergens voorraad dus ik durf niets te beloven. Maar ik geef deze de meeste kans.
Voor 2018 twijfel ik nog maar rond de keuze van 1 van
2 prachtige uurwerken.
Ten eerste de Rolex Daytona, wel de eerste 12000 stuks, daaruitkomend dus.
Ten tweede de Omega met George Danielsâ co-axiale aansturing, destijds een doorbraak op automatic- vs quartzgebied, en nog steeds zuiverder lopend dan quartz.
Brrr⊠Franse blikjes op wielen, âbitte ein Deutsche Tankwagenâ waar we heel uitstappen na een âUnfallâ.
De Peugeot van Mn vriendin weg kunnen gooien nadat er een Duitser met 30km pu op knotste.
On topic:
Oris Aquis blijft lekker, heerlijke klok voor die prijs.
SKX moet in elke collectieđ
Voor de rest, misschien Breitling, PO of BB proberen, deze staan ook nog hoog op de wishlist.
Maar vakantie is wat mij betreft belangrijker, benieuwd waar 2018 me brengt.
Ik kan je de GS echt aanraden, prachtig die afwerking