ingetekend voor zo’n gele rakker, zomer 2018

Pfoe wat een gedrocht idd. Zowel bmw als suv fan, maar beetje schoonheid is die baksteen totaal vreemd. Zou nog liever een ritje in Sugar Lee Hooper maken
Helaas… niets met de huidige nog 3 jaar.
Ik heb die Hyundai Getz altijd wel een kek karretje gevonden. Pininfarina toch?
Nee…Helaas…die paste net niet in t budget… Heb wel mooie 15 inch lichtmetaal eronder!!!
Dus jij vindt lange termijn 4 weken
Heb even gegoogeld, geen enkele hit
Ik denk dat hij helapidaka bedoelde. Dat is army taal voor helaas pindakaas
Haha. Jij hebt alleen een primus brandertje voor op de camping in Renesse. Oale kampeerdert.
En dan maar blikken Struik opwarmen
Jij kent hem merk ik.
Komend jaar zal in het teken staan van verkopen. Dit jaar slechts 1 aanschaf gedaan. Ik kom erachter dat ik tevreden ben met wat ik heb en dat ik een aantal horloges heb waar ik niets mee heb en die maar liggen te liggen. Conclusie: afbouwen.
Vet hoor! Gewaagd en een niet alledaags kleurtje!
Ik weet potverdorie niet wat mijn plannen zijn! Kuthobby!
Alhoewel, mijn voornemens zijn wel om te minderen, net zoals de meesten hier. Een kleinere kist is al wel geregeld, dus terug naar een 4-piece collectie. Mijne Squale 1521 is mijn perfecte toolwatch, die blijft.
Sinds het flipperen van mijn Aevig Huldra en Balaur heb ik altijd gekeken naar een goede vintage-achtige-cushion-case-supercompressor. Deze heb ik gevonden. 1-0 voor Zulu.
Mijn doel is om dit jaar nog de Damasko van @cash te bemachtigen. @cash is gehecht aan zijn Damasko. 0-1 voor @cash. Daarnaast wil ik nog een Sinn op staal, vooralnog is dit 0-0 voor Zulu.
Mijn huidige Damasko staat op de flippernominatie, evenals de Stowa flieger. Maar ze zijn beiden nog te leuk om te flipperen, terwijl ik stiekem weet dat deze ooit zullen gaan…nog een beetje flipperen en ik heb rust.
Totdat er wat leuks op de markt komt volgend jaar
@cash is verliefd op zijn Damasko. @cash denkt er wel eens over na om zijn Damasko te flipperen. @cash kijkt naar zijn pols, en denkt…wat is ie mooi hè😍@cash denkt…wat nou als ik de Damasko en de Sinn nou eens verkoop en een Speedmaster er voor terug haal…dat is een vet idee!!! Maar dan moet de Damasko weg🤤en hoe zal het nou zijn zonder Damasko en krijg ik dan geen spijt en heimwee enzo…
Kuthobby
Ik heb nu zo’n schitterende Duitse wagen. Waarom begrijpen Duitsers comfort en gemak toch niet? Had ik maar weer een Fransoos… Een paar voorbeeldjes:
Je ontwerpt de auto met een prachtige electronische handrem. Waarom gaat die niet aan als je de auto uit zet? Of achteruit rolt? Knopjes trekken? Serieus?
Je bouwt ook nog keyless entry in. Waarom moet ik op knoppen drukken als ik de auto verlaat? Of in wil?
Je hebt een proximity sensor voor het bovengenoemde. Maar als je voelt dat de sleutels in de kofferbak worden gelegd, schiet de auto op slot zonder vooraleer een geluidssignaal te geven.
Dan besluit je je auto te maken met inklapbare buitenspiegels. Waarom klappen die niet automatisch in en uit bij het verlaten en binnenkomen van de auto? Knoppen? Serieus?
Je verkoopt peperdure TUV geprufte comfort stoelen die een slappere zitting hebben dan de gewone. De benen van je chauffeur worden lam na 20 minuten rijden. Er moet een stoffeerder aan te pas komen om het te fixen.
Ik rij in een zeer luxe uitvoering van een middenklasser, Duits. Ook z’n grotere broer heeft dezelfde firmware- en comfort-euvels.
Als ik nooit meer Duits zou hoeven rijden zou me dat niet vroeg genoeg zijn.
Dat gezegd hebbende, die 3008 zou ik met de kop eraf kopen.
Zijn wel allemaal wereldproblemen dit. Knopje duwen hier en daar. Heb je er ook mee gereden? Niet gemerkt dat het rijgedrag erg fijn te noemen is? Leuke wegligging? Stil? Romige motor?
Blijft natuurlijk wel geuren en kleuren, maar een auto rommel vinden omdat je op een paar knopjes moet drukken, dat gaat er bij mij niet in
Oke, mijn plannen voor 2018
Enkele toekomstige zelfbouw horloge’s verkopen, niks zelf kopen.
Dat is het eigenlijk wel, ik heb nu een hele fijne collectie. Wat mooie vintage Seiko’s, een fortis, wat zelfbouw horloge’s en een g-shock voor het sporten.Het ziet er naar uit dat er niks nieuws bij hoeft. Heerlijk die rust!
Dit jaar 2 mooie automaten aangeschaft: een Tissot PRC 200 Automatic Chrono en een Oris Big Crown Original Pointer Date, beide prachtige horloges!
Voor het komende jaar wil ik kijken naar een hoogwaardige Quartz (b.v. Omega).