Wat zijn jullie plannen voor 2018?

Naar een drie-horloge verzameling (plus een paar gadget horloges), mijn motor verder verfraaien, qualitytime en wat …rust!
Zo, nog even drie damestags, een Hanowa en de Peter Blake verkopen!

2 likes

Uh…een einzeiger van max 40 mm. Desnoods nieuw…

Verder zie ik het wel - ik beperk me tot o’n € 1000,- p/J

1 like

Zit er steeds vaker aan te denken om de meeste horloges te verkopen en voor dit geld een wat prijziger horloge te kopen. Maar aan de andere kant denk ik dat ik de afwisseling zal missen met maar 1 erg mooi horloge…dilemma’s🤔

4 likes

Mijn plannen zijn om 1 van deze 2 Rolexen aan te schaffen :grimacing::thinking:

Oyster Perpetual 36mm of de 39mm !!!

16 likes

Jazeker: 116234 is prachtig.
Een DJ zoals het heurt.

Jubilee zonder clasp veel en veel mooier

3 likes

5 likes

Een super avenger II bedoel je… :wink:

2 likes

Ik zou deze Zeppelin 7620 of 7618 willen versieren…(automatic uiteraard met secondenwijzer JUIST op 0-stand)

6 likes

Nadat ik ze jarenlang verafschuwd heb, ben ik toch serieus aan t denken aan een van deze 2…zou er zomaar kunnen komen in 2018…maar ook zomaar niet :grin:

8 likes

Plannen voor 2018?

Misschien alles verkopen want je kan volgend jaar nog meer
vragen voor je tweedehands klokkies :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Als de sluiting van 116234 op de 126334 had gezeten had ik een waarschijnlijk al 1 gekocht. Dat os echt het enige wat me tegenhoudt. Op DJ vind ik een Jubilee zoveel mooier dan oyster dus voor nu lekker 114060 houden.

3 likes

De 36 is echt te klein Luuk
Ik had idd gewoon door moeten sparen voor de 39mm
Heb de Explorer om gehad maar naast de 41m BB leek die ook te klein

2 likes

Ik wil het eens gaan bekijken wat die 2 modellen met me doen en of het de juiste keuze is als 1 piece :thinking:

1 like

Schaap & Citroen Den Bosch heeft ze beiden liggen volgens mij
Heb gisteren de 39mm omgehad
Mooie strakke klok

1 like

Eens kijken wanneer ik de tijd zie om daar eens langs te gaan :+1:t2:

1 like

Helapidaki

2 likes

Pff nu wil ik hem ook, daar gaat mijn 2018 voornemen op 3 dec 2017 al​:scream:. Kwantumkorting bedingen?..:wink:

1 like

BMW X6 al besteld? :upside_down_face:

1 like

Bedoel je de E39 of E60? He, nou niet het type van M5 naar X6 gaan veranderen he als ik aan het typen ben…

X6 type maakt niet uit, allemaal afschuwelijk…(typt een groot BMW fan/berijder/eigenaar)…

Grt. Marco

4 likes

X6 is toch zo fout, dat hij weer tof wordt?