Watch ladies en lady watches

Mooi en leuk, vooral in de roze uitvoering. Maar ik heb er geen 1800 euro voor over.

3 likes

Als deze onder 500 euro was geweest zou ik zeggen prima horloge. Maar voor 1800 Euro vind ik deze toch wel echt te unrefined. Maar wel leuk dat 't weer eens wat anders is haha.

Zou dan toch voor onder 300 euro deze kiezen:
Citizen Tsuyosa NJ0151-53W

Maargoed ik ben geen vrouw dus wat dat betreft is mijn mening voor dit topic even irrelevant :sweat_smile:

1 like

De prijs had ik ook wel even wat vraagtekens bij…ze durven nogal.

1 like

En daarvoor kan je zonder feilen terecht bij @JohnvdT :face_with_peeking_eye:

1 like

Wat de Zweed beweert niet geloven.
Ben van ā€˜Leven en laten leven’.
En daar hoort de letterclub ook bij.
Vandaar de :100:
En vwbt je ’connotatie’, zal projectie zijn.

Weer even OT, met de huidige trend naar steeds kleiner waarbij 36 millimeter het nieuwe normaal is worden de verschillen tussen M en V steeds kleiner.

Zoals ik elders al gepost had, het valt mij op dat er meer horloges gedragen worden. Ik dacht eerst dat dit komt omdat ik gegrepen ben door het Horlogevirus. Maar ik hoor het anderen ook zeggen.

Vrijwel al mijn buurvrouwen dragen een horloge en koesteren die, zelfs een goedkoop quartz horloge wordt bij problemen ter reparatie naar de juwelier gebracht.

Al diverse keren heb ik gehoord dat een dame het horloge van een overleden echtgenoot droeg. Soms eerst met tegenzin, omdat het bijv. 39 of 40mm is, maar uiteindelijk wordt dat minder als issue gezien, eerder als ā€˜uniek’.

Gelukkig heeft mijn moeder al mijn vaders horloges aan mij gegeven. :sweat_smile::face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

4 likes

Ik ga eens wat meer naar de polsen van mensen kijken. Ik zie daar toch wel heel vaak smartwatches,

Ik zie de laatste tijd best veel jongeren met lcd quartz horloges, dat is dan denk ik of een opstap naar een echt horloge of een Apple watch. Maar ik geloof wel dat jongeren meer met ā€œtijdā€ bezig zijn.

1 like

Het feit dat je haar zo noemt maakt de rest van je verhaal een stuk minder geloofwaardig.

Maar dan wel zodanig dat het altijd te ontkennen is als het even zo uitkomt. :roll_eyes:

Tip voor als je per ongeluk iets kwalijks gezegd hebt: bied je excuses aan in plaats van er een schepje bovenop te doen.

2 likes

Zullen weer terug gaan naar het topic over dameshorloges en hoe deze in de markt zijn gezet? :innocent:

Ik ben zeker blij dat de trent van de kleinere horloges meer kansen bied voor de kleinere polsen (man en vrouw) om gewoon vrij is de markt te kiezen.

Ben ook groot voorstander van het aanbieden van horloges in meerdere maten. Ben zelf vrij groot dus voor mij werken te kleine horloges weer niet. Bij sommige types kan een 36 nog net. Maar kleiner niet haha. Dus de optie voor een 36 en een 40 van het zelfde horloge vind ik altijd heel nice!

2 likes

Sorry. Had geen zin alle letters en leestekens te noemen. Je weet ook nooit of er nog mutaties geweest zijn.
letterclub dekt de lading prima vind ik. :rainbow_flag:
#edit het is inmiddels lhbtqia+ waar het voorheen lhbtq was…
##edit het is inmiddels LHBTQIA2S+ lees ik nu, excuses

Maar dan krijg je dit.

dat woord is eigenlijk denigrerend bedoeld. Het woord kende ik nog niet

Het is nooit goed. Je kent iets niet, niet eerder gehoord maar wel al weten wat en hoe. Sterk.

Nogmaals excuses. Dank voor de tip.

Geen idee of dat slaat op alle leden van de letterclub. Als de q van lhbtqia2s+ de lading dekt, waarom dan …

Ook voor grotere polsen hoor.
Vind vrouwen met grote horloges ook goed kunnen, eigenlijk beter dan mannen (met grote polsmaten) met kleine horloges, maar smaakzaak.

De gangbare en dekkende term is queer.
Dat dekt netjes de lading.

Goed OT please :sweat_smile:

Moeten horloges makers vaker 1 horloge aanbieden in meerdere maten?
  • Ja
  • Nee
0 stemmers

In het geval van lelijke horloges hoeft dat natuurlijk niet. :sweat_smile:

3 likes

Beauty is in the eye of the beholder :eyes:

Mijn partner houdt van simpel, niets ā€˜voor meisjes’, klein en titanium.
Ze heeft dit

En dit.

Ze heeft nul interesse in fora echter, ze heeft geen nood aan dat soort bevestiging van gelijkgestemden. Daarvoor staat ze veel te stevig in haar schoenen.

2 likes