Wetterskip!
#houopmetmij.
Dat is helaas bij de gemeentelijke en landelijke verkiezingen niet anders. Ik pleit al jaren voor een basistoets bij de ingang van het stemhokje. Minder dan 6 van de 10 rechtsstatelijke vragen goed beantwoord?
Groetjes!
Daarom is het ook maar goed dat we van dat levensgevaarlijke bindende referendum afblijven. Je hebt gezien waar het in het Verenigd Koninkrijk toe heeft geleid. Die zitten nu mooi met de gebakken bonen.
Overigens ga ik natuurlijk gewoon stemmen. Iemand moest vanmorgen de deur open zetten voor de democratiebashers.
Dit vind ik het beste argument dat ik tot nu toe gehoord heb om toch maar te gaan. Ik wilde eigenlijk een signaal afgeven maar het is zo sneu voor al die vrijwilligers met het hart op de goede plek
Mijn beste anonieme TL3-forumcollega, mag ik U hartelijk bedanken?
Daar zal hij heel blij mee zijn…
En als je moest kiezen tussen Batman & Superman?
-
- Batman
-
- Superman
-
- Anders (doe maar Spiderman, Hulk of een andere…)
0 stemmers
Batman all day every day
Leuk om te lezen!!!
Zijn er nog meer uitvoerende musici hier die met de tijd meegaan (dirigenten meegerekend)?
Ben zelf dirigent van een gemengd koor en van een Gregoriaanse schola.
Stemmen? Tuurlijk! Ben al geweest…
Je een beetje in de materie verdiepen en vervolgens met je stembiljetten en geldig ID naar het stemlokaal gaan is een kleine opgave voor het gevoel mee te doen in dit land. Als je niet stemt heb je ook geen recht om commentaar te geven op het beleid IMHO. Wees blij dat stemmen kan in Nederland, is ook wel eens anders geweest.
Uitsluitend indien het niet stemmen op een of andere wijze zou leiden tot afschaffen van de vrijheid van meningsuiting. Ik ben blij dat ik in een land woon waar ik mijn democratische plicht zou kunnen verzaken en tóch mag zeiken.
Oké, maar het zou fijn zijn als het tweerichtingsverkeer zou zijn. Gelukkig geloof ik niet in oog om oog en is het inderdaad een kleine moeite, dus ga ik toch maar ff…met deze om de pols.