[weer]'n nieuw hoofdstuk in leven = [weer]'n nieuw klokje om de pols (NA rapportage# 08)

[weer]'n nieuw hoofdstuk in leven = [weer]'n nieuw klokje om de pols (NA rapportage# 08)

Goedendag allemaal,

Om het veren dat ik weer vader ben geworden, heb ik me weer een nieuw klokje als kado gedaan voor mezelf :blush:.

Bij mijn 1st zoon geboorte heb ik me ook een leuke KingSeiko Re-edition als kado gedaan, ben tot de dag van vandaag heel erg blij mee (rapportage#04).

Daarom wil ik deze keer ook vergelijkbaar iets halen, maar wat (relatief) jonge merk:
 Mijn verzameling gaat meer richting no-date worden;
 De nieuwe logo van 2x “++” vind ik echt niet mijn smaak, is de oude CW in mijn optiek veel mooier (puur mijn mening);
 Straum JM heeft een zeer leuke uurwerk van LJP G101, is daar ook de prijs naar.

[De keuze => Nivada F77 LE x Ace&Dik Amsterdam xxx]

Bij de bekende Ace&Dik is de LE versie x Ace&Dik van thema Amsterdamse XXX direct leverbaar voor een goede prijs.

Ik heb via Whatsapp direct contact en meteen besteld.

De hele ervaring is super fijn en snel afgehandeld. Binnen no-time heb ik het pakje binnen, volgt Hierna de unboxing foto’s.

[De set / Unboxing]

[On-hand / Wristshot]

Bedankt voor jullie tijd en fijne jaarwisseling!

RT

[NA rapportages]

Rapportage#01 – EPOS 3355 Jump Hour

Rapportage#02 – Raymond Weil manual winding vintage

Rapportage#03 – GB Enigma by Gianni Bulgari “Bezelwinder”

Rapportage#04 – King Seiko SPB285 Re-Edition

Rapportage#05&06 – Tudor BB36 & Yema WristMaster Traveller Micro-Rotor

Rapportage#07 - Paul Picot U-boot en de “missing pieces”

Rapportage#08 - Nivada Grenchen F77 x Ace Amsterdam LE xxx

marketplace<

[TK] Overhauled TUDOR Submariner Harrods Green bezel No date Small rose Black dial Small rose sub ref.7928

[TK] MontBlanc Meisterstück 4810 Star Chronograph 501

[TK/TR] Hamilton Khaki Field Expedition 41mm H70315540 (blauwe wijzerplaat)

[TK] Tissot PRS 516 day-date racing T100.430.11.051.00

[TR] YEMA Wristmaster Micro-rotor (Black dial 2 Green dial)

[TK]2x nieuwe lederen reisetui / travelcase ongebruikt van merk TA International Original

[TK]CASIO Caps & (G-shock petje+portemonee set) voor collector - Horlogemarkt (banden, onderdelen, etc) - Horlogeforum.nl - het forum voor liefhebbers van horloges

31 likes

gefeliciteerd
en een mooi aandenken,
draag hem met plezier

1 like

Dubbel gefeliciteerd!

1 like

Prachtige NA en dubbel gefeliciteerd

1 like

dank dank, moet het zeker lukken :grin:

1 like

:handshake::handshake:

veel dank, heb ook doubel blijheid gekregen :wink:

1 like

Mooi model :ok_hand: dubbel van harte :partying_face:

1 like

Gefeliciteerd met het vaderschap en je nieuwe horloge. :partying_face:

1 like

Gefeliciteerd 2 x. Geniet ervan. Ook van je horloge.

1 like

Veel draagplezier en gefeliciteerd.

1 like

Gefeliciteerd met de geboorte van je kind en met deze aanwinst op horlogegebied! :+1:

1 like

Schitterend horloge en natuurlijk gefeliciteerd!

Mooie reden ook om een horloge te kopen.

1 like

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je 2e kind! Veel geluk en gezondheid toegewenst!

Prachtige Nivada! Niet zomaar even iets gekocht maar goed over nagedacht. Zul je lang plezier van hebben.

Ok, die :x::x::x: ontsieren de wijzerplaat een beetje voor mij maar dat is persoonlijk. :wink:

2 likes

veel dank allemaal @JJO @HFB @jeronimo @lance_explorer
voor de leuke woorden, maakt me extra blij mee.
fijne jaarwisseling allemaal

2 likes

dank dank, wensen wij ook allemaal een sucessvol en gezonde 2025 toe.

wat betreft die wijzerplaat is helemaal begrijpelijk hoor, is het idd een personlijke iets.
In 1st instantie vond ik wel een druk wijzeplaats, maar na een paar plaatjes gekeken vond ik dit rode seconde hand maakt het weer wat goed van die 3 rode XXX.

Anders blijf ik hierop forum naar F77 onderdelen te kijken voor een leuke dial zoals die smoked varianten (rood en bruin vind ik ook super mooi namelijk).:smiley:

1 like

bedankt en dat vind ik ook echt een mooie moment om mijn vrouw te overtuigen om een leuk horloge te halen.
Althans vindt zij altijd dat ik al veel te veel klokjes in huis heb liggen :wink:

1 like

Gefeliciteerd! Goede keuze, veel draag plezier gewenst!

1 like

Dankjewel, ga ik zeker van genieten deze aanwinst

Jaaaaa prachtig!

Is gelijk een mooie witte truien banger :raised_hands:

1 like