Weet iemand een springbar tool voor aan je sleutelbos??

Met sterk gevoel van dƩjƠ vu.

ā€œDraadvonkmachinesā€
:thinking:

Waar heb ik dat nou eerder gelezen :face_with_hand_over_mouth:

3 likes

@Ruud… Ook jij bent aan de beurt!..

@Jurk, Ga je deze ook nog inkleuren?

Zie enkele posts hierboven, en ziehier… ā€œZoek de verschillenā€
't inzetje moet nog verder geslepen worden… dat is ongeveer het enige…(ohja en de stelboutjes bovenop…

Zoals beloofd dus…

Straks is nu… :slight_smile:

5 likes

Ja, met een machine. Zal ik daarover vertellen? :laughing:

Ps. Was het niet van plan, want? :sunglasses:

4 likes

Ja… vertel eens!.. :crazy_face:

Want?.. nou… ja… 'k vond die van’t Octrooibureau zo mooi ingekleurd…
en… zoals ik mijn ideeĆ«n en ideetjes in Metaal vormgeef, zo vertrouw jij ze toe aan papier

2 likes

Dat is lief! Nou misschien doe ik dat wel nog dan.

2 likes

Arie Kabaalstra en Ruud Roeptoeter? :rofl:

7 likes

Soort van Couperus sprookje dit?

Leuk topic dit, en leuk weer wat van @Arie_Kabaalstra te lezen. Volgde zijn oudere belevenissen altijd met plezier…

Keep up the good work, Jan!

2 likes

€ 1,54 31%OFF | 0-40Mm Sleutelhangers Schuifmaat Draagbare Mode Sieraden Sleutelhanger Autosleutel Ringen Meten Meting Tools Heerser Schuifmaat

€ 1,64 42%OFF | Titanium Edc Draagbare Multifunctionele Tandenstoker Fles Sleutelhanger Fruit Vork Camping Tool Tandenstoker Buis Sleutelring

Je gaat dit topic toch niet transformeren naar Ali_Kabaalstra?

33 likes

Mss nog een leuk ā€œklokkieā€ bij de Lidl voor je :+1:t2:

1 like

Ik heb voor de gein een keer zo’n soort horloge bij de action gekocht. Zelfs het plastic voelde goedkoper dan goedkoop dat ze het verkopen is een schande want voor €5 kun je op AliExpress nog betere horloges kopen.

1 like

Nimmer zal ik iets bij AliExpress bestellen. Dat is echt een uitwas van het kapitalisme. Zoveel mogelijk rommel voor zo weinig mogelijk geld. En het liefste nog meerdere van dezelfde producten omdat algemeen bekend is dat de levensduur zeer beperkt is…

Wist je dat azijn in je koffie helemaal niet gek smaakt? :sweat_smile:

5 likes

Kon het niet laten… Pas bij iemand geweest die al 3 setjes springbar en schroevendraaiers had versleten… Hij weet nu wat bergeon is.

2 likes

Dit topic laat maar weer zien wat een toffe community HF is. Ik ben benieuwd naar de kosten uiteindelijk al heb ik absoluut geen behoefte aan de tool vind ik het onwijs gaaf. Zeker als liefhebber van metaalbewerking.

10 likes

Barbaar :laughing:

1 like

Mijn gewicht is al jaren stabiel. Maar op een zonnige dag als gisteren zwelt mijn pols minstens 1cm, bij een stalen band dus een volledige schakel of (als die al aanwezig is) 3 a 4 gaatjes extra op de fijnafstelling :wink: daarom heb ik een voorkeur voor mesh of een rubberen band.

1 like

:joy:

@Climholland te grappig!

2 likes

Vanmiddag binnengekomen… de tapjes en snijplaat… Mooi!..
Nu weer ā€œop naar de werkplaatsā€ā€¦

24 likes