De kleur is het minst belangrijk van alles, maar roze zou ik ook gaaf vinden.
Ik ben wel benieuwd @Arie_Kabaalstra . Is het machinepark, op bovenstaande houder na, gereed om de tooltjes te kunnen maken? Is het materiaal voor een grote hoeveelheid tooltjes beschikbaar, dan wel voor te financieren? Wat is de verwachte datum wanneer het gereed zou kunnen zijn?
Hehe. Niet overdrijven.
Jep.
Moeten nog wat prototypes gemaakt worden om te kijken hoe lang het maken van een tooltje duurt. . en of het idee überhaupt goed werkt zoals het nu bedacht is voor je überhaupt een leverdatum kan noemen natuurlijk.
Voor hoever ik het nu begrijp is alles gekocht en binnen, of besteld. Hoop eind deze week of anders volgende week een meer serieuze update te kunnen geven of het nieuwe topic te kunnen starten.
Heb er in elk geval al een eenvoudig webformpje voor gemaakt.
Voor mij is van bovenstaande echt precies niets een makkie. Ik ben allang blij dat ik deels begrijpend kan lezen waar het over gaat.
Goed bezig! Ben benieuwd naar het eindresultaat
Ja⦠maar goed⦠Metaalbewerking⦠daās mijn vak⦠voor een boekhouder is het opmaken van een balans weer een makkie⦠voor mij niet⦠ik ben geen boekhouderā¦
weet je wat het is met die houder?.. 't deel wat in dat zwarte blok zit, daās voor elke houder hetzelfde⦠stukje van 32 mm afgedraaid naar een diameter van 16 mm, met 2 groefjes erin⦠, en omdat ik al eerder een aantal van dergelijke houders gemaakt heb, staat het programma nog in mijn draaibank⦠ik hoef alleen maar een stukje staal in de machine te zetten, te zorgen dat het minimaal 32 mm uitsteekt, nulpunt vastleggen, en een Ram op de grote groene knop geven⦠'t is als koffie zetten⦠de machine staat er al⦠hoeveel kopjes?.. daās zoveel water⦠zoveel schepjes⦠knoppie drukken⦠effe wachten⦠Koffie!.
't deel waar het inzetje in moet komen⦠daās voor mij peanuts om te programmeren⦠daās echt niet meer dan een paar gaatjes en wat vlakjes⦠niet heel spannendā¦
@SuperC, Materiaal is in elk geval ruim voorradig bij mijn leverancier, @Flippeke had al aangeboden de O-ringen te leverenā¦
de Inzetjes kan ik her en der bij diverse groothandels zo bestellen.
'k duik de werkplaats in⦠en ik kom er niet eerder weer uit dan wanneer dat houdertje klaar is!.. Tot straks!
Haha dit is een organisch onstane samenwerking, geen gespleten persoonlijkheid met twee accounts
Ik had het hele topic gemist, maar ben weer bij. Wat een leuk ontwerp en idee, even afwachten wat de prijs is maar waarschijnlijk doe ik mee!
Komt er wel een redelijke termijn om je in te schrijven? bijna tijd voor vakantie voor deze jongen
Precies dat. Ik twijfelde al langer, maar ik weet het nu zeker.
ben van Ruudstra draaibanken bv.
Geinig idee! Die renders zien er fraai uit.
Ik hoop dat de sleutelhangers er komen!
Zo niet⦠heerlijk topic
Met sterk gevoel van déjà vu.
āDraadvonkmachinesā
Waar heb ik dat nou eerder gelezen
@Ruud⦠Ook jij bent aan de beurt!..
@Jurk, Ga je deze ook nog inkleuren?
Zie enkele posts hierboven, en ziehier⦠āZoek de verschillenā
't inzetje moet nog verder geslepen worden⦠dat is ongeveer het enigeā¦(ohja en de stelboutjes bovenopā¦
Zoals beloofd dusā¦
Straks is nuā¦
Ja, met een machine. Zal ik daarover vertellen?
Ps. Was het niet van plan, want?
Ja⦠vertel eens!..
Want?.. nou⦠ja⦠'k vond die vanāt Octrooibureau zo mooi ingekleurdā¦
en⦠zoals ik mijn ideeën en ideetjes in Metaal vormgeef, zo vertrouw jij ze toe aan papier
Dat is lief! Nou misschien doe ik dat wel nog dan.