Weet iemand een springbar tool voor aan je sleutelbos??

Ga je nog spantangachtige sleufjes maken in die messing boorhoudertjes Jan of klemmen die boortjes op een andere manier ?

De boortjes worden geklemd door de 2 inbus stiftjes in het houderblok.
Daar moet ik de gaatjes nog voor boren… of frezen… dat kan automagisch, een keer programieren, en 3 keer op de grote groene knop meppen…:joy:

1 like

Misschien omdat er binnen bepaalde grenzen natuurlijk gewoon vrijheid van meningsuiting is?
En als de mening van een ander jouw niet aan staat kun je die ook negeren. Schouders ophalen en door.

1 like

Even een paar bestellen. Mooi tooltje maar wel €13,- verzendkosten. Wellicht een idee?

1 like

Je zou ook kunnen denken: als je weet hoe Arie zijn ding doet en dat staat je niet aan, waarom dan toch dit topic lezen? Dat doe je jezelf dan toch niet aan?

Zet het tópic op negeren, haal desnoods ook je schouders nog even op en door.

5 likes

Dat kan inderdaad is allemaal een keuze maar omdat het kan betekent niet dat het moet.

1 like

Dat is waar, maar uiteindelijk zoek je t zelf op en hoef je je mening niet te geven.

Effect is steeds slechts een relletje.

2 likes

Prototypes in productie gooien. Waar heb ik dat eerder gezien?

Juist ja, bij die scrummers die agile development een slechte reputatie bezorgd hebben. Ben jij er zo eentje?
Of die DevOps-ertjes die een workaround oppoetsen en er de status stable release op plakken. :grin:

1 like

Is zo’n rotortje met microgeneratortje en secundair celletje à la Seiko Kinetic dan geen elegantere oplossing?
:laughing:

Ik denk het zelfde effect als mensen die gaan kijken bij een ongeluk of die zich tegen hulpverleners aan gaan bemoeien.

Eerlijk is eerlijk ik leest dit topic ook met fascinatie hoe een simpel ogen tooltje kan uitmonden in uitleg over software.

Maar goed, tussen maker en gegadigde gaat het allemaal goed dus waarvoor negatief commentaar geven.

Jep. Natuurlijk, altijd.

Vraag ik me ook af.

1 like

Dat

3 likes

Bestellen die hap, doe mij er maar 2

Ja… dat is het… maar daar heb ik geen verstand van… dus ga ik die voorlopig niet maken… :wink:

1 like

Live vanuit de werkplaats… nu f1 kijken

9 likes

Top Jan! nu gaat het wat worden :+1:

Leuk… vertraging in Francorchamps… Ik had nog wel even door kunnen gaan in de werkplaats… als het zo doorgaat wordt het nachtwerk… :yum:

3 likes

Neehoor, uiterlijk 1800u is het klaar, met of zonder race :grimacing:

Hetgeen betekent dat ik dan niet voor 19:00 weer in de werkplaats ben…
Ik moet ook nog eten…

Gewoon frietje laten bezorgen…

1 like