Dat je zo’n klap sowieso te boven komt, man man man
Maar wat een gaaf project is dit, volg het met veel plezier
Dat je zo’n klap sowieso te boven komt, man man man
Maar wat een gaaf project is dit, volg het met veel plezier
Als je ook nog goed bent in video’s maken, dan kan je er een kickstarter van maken. Ik verbaas me soms echt hoe een leren riem met een “nieuwe” gesp honderduizenden dollars op kan leveren.
Gyroscopische watchwinders… ja… ook al eens naar gekeken… niet moeilijk om te maken, en zodra iets over meer dan 1 as kan scharnieren, dan ziet het er al snel indrukwekkend uit…
ik beloof nog niets…
Eerst dit project maar eens tot een goed einde brengen… dan kijken we wel verder
Ik ben in de afgelopen 7 jaar zo’n beetje bij elk uitzendburo wel een keer langsgeweest, en heel vaak gehoord, iemand met een CV als’t jouwe, hebben we zo aan het werk… ze moeten nog bellen.
Vacaturesites, da’s ook één bak bedrog, ik weet van 2 bedrijven hier in de buurt dat ze een vacature hadden, maar dat die reeds is ingevuld, ik krijg em nog dagelijks in mijn mailbox, van verschillende sites,
elke dag (ook in het weekend) krijg je mails met “Nieuwe” vacatures… op zondagavond?.. Riiiight… en ook hier… wekenlang dezelfde, en meer dan eens zijn die vacatures allang ingevuld.
Wat is een Recruiter?
Is dit soort niet beter in PB?
Dat hoeft toch niet? Ik denk dat er al genoeg ammunitie is om op ArieKabaalstra te knallen.
Sommige dingen kan je dan toch beter stil houden.
Goed bezig Jan!
Zo n springbar tool zou ook een prima relatiegeschenk zijn , kunnen al die grijze handelaren op dit forum zich mee onderscheiden
'k had eigenlijk al in de werkplaats willen zijn… maar door die PC-Crash eerder deze week was dus de 3D Samenstelling van de tool verloren gegaan, de losse onderdelen waren er nog wel , dus heb ik eerst de samenstelling opnieuw moeten tekenen.
En daarna moest ik de platte tekeningen opnieuw maken.
'k kreeg een ingeving, Mijn instel lijsten, documentjes met de gegevens voor elk product, ga ik maken in Google Spreadsheets., dan heb ik ze online, en kan ik ze in de werkplaats, zolang ik er nog geen internet heb, op mijn telefoon bekijken.
scheelt ook weer papier.
Ja, da’s iets waar ik zelf ook wel aan denk… en niet alleen aan Grijze handelaren hier op het forum…
Dan komt wel een volgende stap…die dingen aan de man zien te brengen.
Dat zal wel lukken. @SuperC heeft al een leuk aantal toegezegd. Ik vind het ook wel wat hebben. Maar eerst maar eens kijken of het interessant is qua prijs inderdaad en of het lukt
Ik denk dat je oprecht iets zoals kickstarter zou kunnen proberen, als de prijs schappelijk is en het uiteindelijk een (semi)automatisch proces voor je is, voor het geval dat er veel enthousiasme is
Kickstarter was @Ruud
Zonder dollen, Kickstarter heb je alleen maar nodig voor een initiële investering en die zal minimaal zijn bij een tooltje zoals dit. Je hebt relatief weinig inkoop toch? Dus we gaan voor winstmaximalisatie!
Ik denk dat je voor de verkoop beter even de social media kanalen van een aantal HFers kan gebruiken.
Zal er straks ook van afhangen wat het ding gaat kosten hé. 10? 15? 25? 40?
Meer dan 10 moet zoiets toch niet kosten? Tenminste, als je de inzetjes nog zelf moet aanschaffen.
Idee was om die erbij te voegen… maar misschien is dat wel goed om dat los te trekken… scheelt inderdaad best wel.
Ja, of een package deal maken. Tegen een aantrekkelijke prijs de inzetjes erbij.
Die moeten dan wel écht goed ontworpen zijn en strikt volgens de maatvoering van Bergeon imho. Zo’n vorkje moet erg dun zijn en de opening net goed voor het loshalen van de springbar. Een tiende mm afwijking en het vorkje is onbruikbaar. Zelfde voor diameter van het staafje anders past het niet door lugholes.
Ik heb hier 3 compleet waardeloze tooltjes liggen omdat die maatvoeringen niet correct/goed zijn en het niet lekker werkt.
Die worden niet gemaakt , maar ingekocht.
Dan moeten ze goed ingekocht worden want 95% is rommel
Vorkje fractie te dik en het werkt voor geen meter.
Ik werk enkel graag met m’n Bergeon.
Trouwens, zo’n kort handvatje betekent ook lastig werken volgens mij. Een Bergeon is lang, en met een goede reden. Handelbaarheid/kracht zetten.
Daar hou ik nu ook rekening mee… 'k zou er een paar kunnen maken “Effe snel”, maar als ik er dan nog een keer een aantal moet maken, moet ik alles weer uit gaan zoeken… da’s niet handig… daarom nu bezig met dat instelblad.
Voor degenen die geintereseerd zijn in de bedrijfskundige hoek van zo’n proces:
Ik heb in een Pompenfabriek gewerkt, waar ik onder andere verantwoordelijk was voor het instellen van machines voor de productie van onderdelen.
Daarvoor hadden we een instelblad, waarop stond vermeld op welke machine het proces plaatsvond, welk programma er geladen moest worden, met welke spanmiddelen het product opgespannen moest worden, waar de referentiepunten lagen, en welke gereedschappen er gebruikt moesten worden.
dat moet ik nu ook in orde maken., ik heb al een blanco formulier, en dat kan ik later vandaag gaandeweg invullen
Het idee was bergeon inzetjes inkopen.