Weet iemand een springbar tool voor aan je sleutelbos??

Overigens overweeg ik er ook wel een hoor :grimacing:

2 likes

Helaas, dat werkt niet goed icm met eten.

2 likes

Oh. Nou dan heeft die tekenaar die ik vrij goed ken een sterke maag. Die persoon had een top avond.
Zal het hem zeggen dat het geen goed idee is meer.
Ja, hij heeft het gehoord.

5 likes

Dat heb ik nog nooit meegemaakt, dat een vreemde over mijn sleutelbos begon te praten.

Als dat met dit tooltje zou kunnen lukken, wil ik er één.

4 likes

Van de pizza zelf zeker? :joy:

Gastoptreden van de pizza over 2 weken? :ok_hand:

3 likes

:joy::joy::joy::joy: hij praatte maar door. Het was een pizza Quattro conversationi

28 likes

Ik zie bijna een pizza oven met een paar zwevende klanten in de volgende strip :rofl:

2 likes

Kreeg gelijk een flashback naar Gino

5 likes

:joy: hahahaha mooi.

Hahahaha briljant. Kende ik nog niet :joy:

@Arie_Kabaalstra @Ruud zal jullie topic niet verder off topicen. :sunglasses::+1: straks hebben jullie een excuus om niet te leveren met kerst. Kan niet wachten tot hij er is! :+1:

4 likes

Ferrarisleutel eraan hangen en bij binnenkomst je sleutelbos hard op tafel kletteren. Conversatie gegarandeerd.

3 likes

Kun je in deze contreien beter een Lamborghini of Porsche sleutelhanger nemen… dat zijn tenslotte tractor merken… :slight_smile:

9 likes

Ja. Een conversatie met een golddigger. Nee dank je. Ik laat mijn Porsche sleutel om die reden ook gewoon in mijn broekzak zitten. Die wagen ziet ze vanzelf wel als ik haar na twee flesjes Chablis mee naar huis neem.

Zo’n tooltje lijkt me wel wat trouwens, maar niet voor 65 euro natuurlijk. Ik ben benieuwd naar de uiteindelijke prijs.

Dure vrouwen flessen Chablis en een Porsche. Maar te skeer om €65 te betalen voor zo een mooi tooltje.

26 likes

Het moet uit de lengte of uit de breedte komen, Bas.

6 likes

Uiterlijke schijn… mag wat kosten.

Dat ziet niemand…

Nou ja, tot je een keer onverwacht een chicky treft met dezelfde hobby…

https://youtu.be/bJQnaFtVXro

2 likes

Dat zou niet goed zijn. Horloges zijn voor mannen zoals armbandjes voor vrouwen zijn.

1 like

Wat een gaaf project! Hoop er eentje te mogen kopen, super handige tool

1 like

Vrouwen die vallen voor twee flesjes wijn en een wannabe alpha in een patserbak noem jij duur?

Ik ben lichtjes ontgoocheld.
Nee, maak daar sterk ontgoocheld van.

5 likes

Even een vraagje tussendoor?
Is er ook een bepaalde gedragscode in berichtjes onderling?
Zoals schelden, schuttingwoorden etc.?

Nee helaas het is hier niet de Linda, hier gaan we er met gestrekt been in :v:

6 likes