Weet iemand een springbar tool voor aan je sleutelbos??

Ok weet ik genoeg, hoef ik mij in een reply dus ook niet in te houden wanneer ik bepaalde vleeswaren naar mijn hoofd geslingerd krijg.
Maar wat ik dan weer niet snap waarom Bernard dan niet gewoon in dezelfde topic reageert en een pb stuurt?
Angst, onvoldoende zelfvertrouwen, laag inschatting niveau van zijn eigen taalkennis?
Wie het weet mag het zeggen.

Wil je erover praten?

2 likes

Is het alweer vrijdag? :thinking:

6 likes

Bijna :joy:

1 like

Shit wat gaat die week weer langzaam. :sweat_smile:

4 likes

:joy:

2 likes

Er ligt hier al een vermogen aan o-ringen klaar voor deze unieke tool, dit ding wordt echt onbetaalbaar straks!

20 likes

Lada betekent lieveling, ik denk dat ze niet lekker zit op dat zadel en daarom zo moeilijk kijkt…

3 likes

Na al dit geneuzel, @Arie_Kabaalstra @Ruud zijn er nog aanvullende updates over dit leuke project? Back on Topic … wat is de uiteindelijke render geworden?

Ik kijk uit naar het resultaat ook al zou mij dat dan xx euro moeten kosten, de gunfactor richting Jan is voor mij al voldoende reden om in te stappen.

2 likes

Ik wil haar wel een weekendje lenen hoor…

2 likes

Ik heb voor minder ā€˜off-topic’ straf gekregen…
Wat een ge ouwehoer…
Lekker hoor.

1 like

Yup, formeel wel;

ā€œ Reageren op een topic is prima. Maar als je het ergens niet mee eens bent, bekritiseer dan het idee en nooit de persoon die het idee heeft voortgebracht. Voorkom te allen tijde:

• Schelden.
  • Op de man spelen.
    *** Reageren op de toonzetting in plaats van op de inhoud.**
  • Schofferen of beledigen.ā€

FTFY :grin:

1 like

Ik denk dat ze net van een feestje komt… zie je dat streepje wit bij haar mondhoek? Het zitten doet gewoon pijn.

3 likes

Januari

3 likes

Balls of steel!
Nice, die zie je niet vaak.

:white_circle::white_circle:

ā€œZo hengst, is dat een pistool in je broek of ben je blij om mij te zien?ā€

ā€œUhh… heheheh… nee dit isseehhh… mijn horlogetooltje zodat ik onderweg mijn horlogebandje kan wisselen of stellen… heheheā€¦ā€

20 likes

Hee, wat moet je daarvoor doen? :rofl:

Iemand een nerd noemen blijkbaar. Ik zou Jur proberen :grimacing:

2 likes

zo dan… ben ik even weg, titanium halen… en’t gaat weer helemaal de verkeerde kant op… houden we’t even netjes jongens en meisjes? :grin: :laughing:

11 likes

Sorry, voor het delen van die foto van jou en die dame had ik even je toestemming moeten vragen inderdaad.

1 like