Weet iemand een springbar tool voor aan je sleutelbos??

Wellicht is die prijs niet simpel terug te vinden in de 1304 posts. Zou het je iets kosten om het nog eens te laten weten? :wink:

1 like

Nog niet vastgesteld, evenals de levertijd.

30 euro, ongeveer. Vraag naar aan @LeenV

Dank. Dat zou Arie dan toch ook even kunnen laten weten, want zijn opmerking “de prijs gevraagd is nadat deze hier bekend gemaakt is” suggereert dat die wel bekend is.

Er is een poll geweest maar nog niets definitiefs (wellicht iets ‘ongeveer’ :wink:).

2 likes

Al verschillende keren gezegd: ze mikken op €30 incl inzetstukjes. Is dat vastgelegd? Geen idee, maar wel een mooi uitgangspunt.

2 likes

Ik denk dat als Ruud de webshop online zet je er al 100 hebt verkocht als iedereen die zegt dat hij/zij/hen er eentje wil ook daadwerkelijk besteld :face_with_hand_over_mouth:

PB’tje wellicht?

Je kunt ze als losse onderdelen hangen aan titanium haakjes @Arie_Kabaalstra Jan !
En samen tegelijk in hetzelfde badje :ok_hand:
En ook als losse onderdelen tegelijk in de multi etch !
Maar wederom : doe het maar op jouw manier , ik ga niets meer adviseren !

6 likes

Goed plan! :innocent:

2 likes

de Dop heeft een oogje… da’s wel handig om de dopjes aan op te hangen… en als ik dan de andere onderdelen er gewoon aan schroef?.. dan heb ik veel minder haakies nodig…

“Procesoptimalisatie” heet zoiets. als ik haakjes in overvloed zou hebben… dan zou elk onderdeel aan een haakje een optie zijn, maar dan kleurt het hele ding, en de schroefdraad kan ik niet blank schuren…
ook scheelt het in de ruimte die ik nodig heb om alles op te hangen… als ik ze in elkaar schroef, kan ik 3 keer zoveel onderdelen in het bad hangen ('t anodiseerbad is maar een plastieken diepvriesbak)…
Ook wel praktisch, 't oogje van de dop hou ik boven water… dat scheelt me weer oppervlak om blank te schuren, 't oogje blank schuren gaat niet lukken in de draaibank,de rest van de tool wel… , gewoon een schuurplankje maken met Korreltje 800 of 1200… en even eroverheen fietsen… meer moet dat niet zijn…

Adviezen zijn vaak benaderingen van het proces vanuit een andere hoek… en ik heb zelf wel geleerd dat om een bepaald probleem op te lossen, kun je de probleemstelling omdraaien, soms letterlijk…

Zoals hierboven uiteengezet zie ik nog geen voordelen in het alle delen los van elkaar behandelen.

It does have a nice ring to it… 'k hou em even in het achterhoofd… :+1:

6 likes

Voor een ‘springbartool voor aan je sleutelbos’ klinkt het enigszins pretentieus. Alsof het uit het atelier van een eigenzinnige kunstenaar met alpinopet en hipstersnor (met snorrenvet voor €25,- per potje in puntjes gedraaid) komt.

Perfect!

5 likes

Je hebt een punt @Arie_Kabaalstra Jan👍!
Je gaat inderdaad bijna alle kleur er weer vanaf halen .
Ik heb zelf slechte ervaring met die multi etch in half afgesloten ruimtes .
Dat spul peuzelt ook 316l b.v. met gemak op .

Eh… €39.95 voor een potje, maar… je hebt er niet veel voor nodig. :rofl:

Ik gebruik “Titan Etch”. En, ik heb altijd wel een raam open staan, na gebruik, bakje dicht, of als ik het langere tijd niet gebruik, giet ik het terug in de fles…
Titan Etch geeft geen luchtjes.
Vroeger wel met producten op zoutzuurbasis gewerkt… en daar wordt je goed draaierig van… niet fris dat spul…
Met Titan Etch merk ik in elk geval niets…

6 likes

meer… :wink: Dat heet gewenning :wink: Wij merken er genoeg van :kissing_heart:

3 likes

In een publiek forum kan een vraag, gericht aan één enkel persoon, beter per PB worden gedaan.
Het ging je niet om de mening van anderen kennelijk…

1 like

PB’tje wellicht?

:kissing_heart:

10 likes

We gebruiken hetzelfde spul denk ik :wink:

Toch gemeen spul hoor …
Ik bewaar het in poedervorm .

4 likes

Een voor de hand liggende, op zich terechte & ook door mij volledig verwachte reactie :wink:

2 likes

afbeelding

5 likes