Breaking Bad laat het erger lijken dan het is.
Lekker geurtje heeft deze ook.
Ik denk dat stinkend snorrenvet een erg kort leven is beschoren.
Paypal lijkt te werken⦠maar de betaling is nog niet bijgeschreven op de rekening. Hopelijk morgen.
Klarna en Mollie zitten in het proces en de eerste die het aanmeldproces afrond gaat t wat mij betreft worden.
Website staat verder 95% klaar. Hopelijk morgen liveā¦
Dit klinkt erg goed. Lekker bezig Ruud.
Right on, @Ruud en @Arie_Kabaalstra!
Hopelijk kruipen de cynische criticasters (zou een goeie Sus & Wis titel kunnen zijn, al zeg ik het zelf) binnenkort beschaamd onder hun steen.
Erger, nee, maar wel anders. Puur HF is echt gigantisch smerig spul, de gemiddelde chemicus blijft er ver van weg. Even moeten opzoeken, maar er is een acuut levensgevaar vanaf 30 ppm (0.003%)
Anyway, zin in het tooltje, ziet er top uit!
Dus⦠jij bent in de veronderstelling dat 't door Titan-Etch komt?..
Ik wijt het meer aan de opname van andersoortige vluchtige vloeistoffen, van Nederlandse of schotse afkomst⦠hoewel⦠frans kan ookā¦
(Jenever, Corenwijn, Whisky, Cognac⦠)
Ruud houdt een schaduwlijst bij, alle ipās opgezocht en die betalen ā¬15,- extra per tool in de webshop.
Is er al een webshop nee toch ?
Nee⦠proces voor ideal goedkeuring loopt. Paypal testbetaling wil ik op mijn rekening zien.
Planning is nu:
ASAP site live. 30 euro per tooltje ex verzenden en week van 11 oktober eerste batch de deur uit.
En dan eens kijken of alle criticaster ook daadwerkelijk bestellen⦠@Ruud die analyse zou ik wel eens willen zien naar afloop. Of dat het gewoon topic-shitters waren.
Ik denk dat de criticasters eerst afwachten of de eerste badge geleverd wordt voordat ze bestellen.
Die wachten ook de tweede batch af, waarschijnlijk ook de derdeā¦
En dan voldoet de kwaliteit waarschijnlijk niet aan hun ācriteriaā of de juiste kleur zit er niet bij. Eens een criticaster, altijd een ā¦
Lijkt me niet tactisch.
Iedereen staat vrij dat tooltje te bestellen of dat niet te doen. Ik heb het prototype ook niet gezien, en ben er ook benieuwd naar. Wat ik er tot nu toe van zie ziet er in mijn ogen goed uitā¦
Wat een negativiteit in de ochtend. Lekker kritisch zijn over het feit dat iemand anders kritisch isā¦
Tof dat het bijna zover lijkt te zijn. Hopelijk voldoet het tooltje aan de verwachtingen en is het een succes!
Ik ben heel erg benieuwd.
Je kan mij onder de criticasters rekenen, maar ben verder behoorlijk stil in dit topic. (het is vooral leuk leesvoer) Ik zou zoān ding wel willen, maar ik wacht de eerste badge af.
Voor wat ik tot nu toe heb gezien, moet ik het nog zien allemaal⦠Zeg maar.
Dat hoop ik met name. Ik begrijp wel dat Arie controverse oproept, en ik had gehoopt wat meer dingen achter de schermen te houden in dit topic. Arieās updates zijn natuurlijk volledig zijn recht, maar ik weet niet hoe die 't doet er ontstaat altijd een relletje
Ik ben nogmaals zelf ook benieuwd⦠Ik zit er alleen een beetje meer in omdat ik toch zoān tooltje al wilde hebben.
Word er even een nieuw topic aangemaakt als de bestel site klaar is, voordat dat bericht straks helemaal onder gehagelt is