Tsja… hopelijk is het Dumet springbaartooltje de kickstarter die Dumet Watches nodig heeft.
Alleen denk ik dan nog steeds dat Arie beter met iemand kan werken die stuurt op qc en afronden van projecten.
Tsja… hopelijk is het Dumet springbaartooltje de kickstarter die Dumet Watches nodig heeft.
Alleen denk ik dan nog steeds dat Arie beter met iemand kan werken die stuurt op qc en afronden van projecten.
Als je dit allemaal een beetje in goede banen weet te leiden mag je het assessment overslaan en ben je meteen door naar ronde 2 van de procedure?
Klarna aanvraagproces loopt door, extra informatie aangeleverd.
KOMOP JONGENS
Daarmee toon je meer begrip dan sommigen die deze constant weg zetten als criticasters.
Klarna aanvraagproces loopt door, extra informatie aangeleverd.
En Mollie? Of zijn die afgehaakt na het lezen van dit topic
Of zijn die afgehaakt na het lezen van dit topic
Die hebben nog niet gereageerd. Dus ik ben bang dat die zakken in rangorde
“Accidit in puncto qoud non speratur in anno”… maar dan moet wel alles meezitten… en dat laatste… daar ontbrak het me de afgelopen 2 jaar nogal aan…
er zijn flink wat reacties geplaatst… er zitten wat dingen tussen waar ik even op terug wil komen, maar dat doe ik later vandaag, of morgen als ik er vandaag niet meer aan toe kom.
't is fijn als mensen hun vragen beantwoord krijgen natuurlijk, maar er zijn momenteel dingen die voorrang hebben… zoals de nog ontbrekende delen van het tooltje…
Ik neem aan dat jullie dat wel begrijpen…
't “momentum” is er nu… en dat wil ik even vast houden…
Nog één vraag hoe gaat de website heten ? Zodat ik dat alvast weet of blijft het de Website van Arie ?
Nog één vraag hoe gaat de website heten ?
Momenteel is het gewoon een link naar een online store met een standaard URL voor die store.
Oef, mooi hoor! Ziet er erg goed uit.
Ik wil er ook graag een, wat een mooi ding!
Als je er 2 koopt… dan kun je met kleurtjes combineren!..
Haha! Mijn petje af hoor supermooi gemaakt. Ik vind de linkse kleur het mooist. Een andere reden om er maar een te nemen is dat mijn kleindochter van 5 een ekster is. Alles met kleurtjes verdwijnt…
Knap resultaat
Mooi man
Een echte must have!
Als dit tooltje goed loopt denk ik dat er ook wel animo voor een schroevendraaier zal zijn
Mooi hoor je mag best trots op jezelf zijn.
Nee… nog niet… pas als ik de serieproductie op gang heb…
Ik ben er bijna…