Weet iemand een springbar tool voor aan je sleutelbos??

moet nie gekker worre…

1 like

nog een heel klein logo erin

image

4 likes

Ziet er goed uit man!

Komt er ook een keuze in de type inserts?

Of wordt het dan weer te veel verschillende opties om het behapbaar te houden?

Hoe bedoel je dat?

We wilden gaan voor de combinatie die op een 6767/7767-F zit.

Geen andere merken of chinese opties…

15 likes

Super zeg!!!

Precies, en dan de “Fine” inserts" ze zitten tenslotte prima beschermd in de titanium dopjes…

het staat je natuurlijk vrij om zelf andere inserts aan te schaffen, of zelf te maken als je daarvoor handig genoeg bent…:slight_smile: Zolang ze maar M3 schroefdraad hebben moet het passen…

1 like

Spulleke hoor! :grin::ok_hand:t3:

:point_up: Dat natuurlijk ook.

1 like

Netjes hoor! Dat geeft de burger moed. Er is een hoop gezever maar dit is toch mooi om te zien. Kop d’r veur! :ok_hand:

1 like

Dat standaard 1 van de 2 inserts door mij niet gebruikt worden doorgaans.

Joh ik ben zo handig, niet te filmen. Maar ik heb de machines niet dus kan altijd nog wat los bestellen.

Prima antwoord btw, ben niet teleurgesteld oid. Eerder verheugd dat er een duidelijk antwoord komt, er paaltjes worden geslagen en door…

1 like

OK. Je krijgt straks de keuze voor die bergeon inzetjes, of zonder inzetjes.
Als je bijv. als een bergeon tooltje hebt en de inzetjes daarvan wil gebruiken. Je kan dan natuurlijk ook combineren wat je wilt.

3 likes

Render of finished product?
Indien dat laatste : dan koop ik er ook 1.:+1:

Ook keuze om meer inzetjes erbij te bestellen?

Ik heb vandaag wat renders gemaakt voor de webshop.
de nieuwe dopjes met de groefjes moet ik nog gaan maken… dat had ik vandaag ook willen doen, maar er is tevens de vraag van mensen of de webshop zo snel mogelijk “live” kan, omdat ze blijkbaar wat geld hebben dat gaten in hun zakken brandt…:smiley:

dan moet je even keuzes maken… wat ga ik eerst doen… Renderings dan maar… want dat kost het minste voorbereidingstijd, en dus minder tijd in totaal…

er is één prototype klaar, maar die heeft nog geen groefjes in de dopjes., en er zijn nog wat andere dingen niet helemaal in orde… niet dat je dat direct ziet, maar ik weet het… en Ok… er zit een groefje in één dop, omdat ik deze onderdelen uit een restantstukje Titanium gedraaid heb.

Maar dit is een echte!..

17 likes

Op dit moment heb ik dat niet als optie geconfigureerd… Doel is niet om een groothandel te worden voor de inzetjes.

Waarom zou je de inzetjes los willen kunnen bestellen?

2 likes

Nou ik verneuk nog wel is een vorkje en ik dacht als jullie ze toch per bulk inkopen…
Zelf bij cousins bestellen gaat bv niet zonder credit card…
Jullie mogen er echt wel wat extra marge op pakken als het aan mij ligt.

5 likes

Omdat ik ze standaard na 2 jaar verneukt heb en liever meteen wat op voorraad heb…

2 likes

Vind die eigenlijk wel strak. Aangezien men nogal prijsbewust blijkt; scheelt het veel tijd om het andoniseren over te slaan?
Vind het leuk om over te lezen, maar het blijft een vrij kwetsbaar laagje als ik het goed begrijp. Daarbij zit een sleutelhanger vrij vaak in m’n broekzak, waar de kleurkeuze wat minder belangrijk is :wink:.

3 likes

Nee… niet heel veel… het voorbereiden is een kwestie van het tooltje schoonmaken (ik gooi gewoon de hele batch in de Ultrasoon ), dan Etsen, dus een poosje in de etsvloeistof laten pootjebaden, dan weer schoonmaken, en dan anodiseren, dus in de anodiseertank, en de stroom erop zetten…

Als dat in batches kan, dan gaat het wel lekker door.

Ja en nee… ik heb een ring die totaal geanodiseerd is… en die slijt niet echt… (ik draag die ring natuurlijk niet in de werkplaats)
Ja… het kan afslijten, daarom breng ik dus die kleur alleen aan in de groefjes.
en dan is het wel duurzaam…

3 likes

Dit is inmiddels wel het topic van het jaar!

7 likes